{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
560 visninger | Oprettet:

Hundene i sommervarmen. {{forumTopicSubject}}

Hvad gør i for at sommeren er til at holde ud for jeres hunde?

Vi gør følgende:

1) vi har en blæser stående på gulvet så de (og kattene) kan lægge sig ved den.

2)Vi smider køleelementer i deres vand så det er koldt hele tiden.

3) Vi fryser ben med leverpostej og andet guf så de kan få en "is" på de varmeste dage.

4)i haven har vi et soppebasin hvor vi smider godbidder i som de så bruger lang tid på at fange.

5) Når vi har været ude spuler jeg deres poter i bruseren med koldt vand. (hunde sveder gennem poterne)

6) sørger for de ikke sidder i bilen.

7) Hver 2 aften tager vi til stranden med dem.

Hvad gør I?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundene i sommervarmen.
  • #1   27. jun 2009 Gør ikke det het store, andet end at sørge for at vi ikke går lange ture når det er allermest varmt.

• #2   27. jun 2009 falcon kommer på stranden en tur og køler ned. men der går ik lønge før han er varm igen.. men isterninger i ders vand er altid godt så holder det jo sig koldt..:) ellers kan man købe en svømmepøl i poppie lavet til hunde..

• #3   27. jun 2009 Vi gør ikke så meget.

Cassius får en tur med haveslangen en gang eller to om dagen.

I bilen sørger vi for god reflekterende indpakning og udluftning, når vi er afsted.

Og så er det klart, at de aktiviteter, vi kræver af hunden afstemmes i forhold til varmen.

Ellers ikke noget.

• #4   27. jun 2009 Vi giver ham nogle gange isterninger

Når vi går tur, går vi (når det er aller varmest) skyggefulde steder. Og om aftenen eller morgenen når det er køligt, tager vi måske ud og bader med ham smiley

Også sørger vi altid for friskt koldt vand

Og på en meget varm dag, kan han være heldig at få en sodavands is.

• #5   27. jun 2009 og tak for din kommentar

• #6   27. jun 2009 Vi går tur om morgenen...... Så står havedøren åben hele dagen og vi bor i et skønt køligt hus uden direkte sol. Vi har et soppebassin, som er hundene. Det bliver tømt og fyldt op hver morgen. Rent og koldt vand i skålene mange gange om dagen. Ingen unødige ture i bilen. Når vi er til træning medbringes minimum 2 liter koldt vand.

• #7   27. jun 2009 Gør som Steen.

Kia har fået børstet det meste af vinterpelsen af nu og nu daser hun bare det meste af dagen kun afbrudt af en tur ned og bade i åen om aftenen og gåture om natten eller morgenen. Hun ligger i skyggen på terrassen og slapper af. Er det virkelig varmt får hun en tur under bruseren ...

• #8   27. jun 2009 Falcon er helt død når det er varmt.. og det har dog alligevel været 25 grader... men nu er Dobermann bare meget varme glade..

• #9   27. jun 2009 Ingenting, det må hun selv sørge for...

Eneste jeg tager hensyn til er at hun skal ha' mange pauser når hun løber efter bolden så hun har tid til at få vejret igen...

• #10   27. jun 2009 jeg gør ikke rigtig noget.

Hun daser det meste af dagen, og så længe solen er på går vi kun korte ture, da hun bliver temmelig træt rigtig hurtigt..

og så er jeg meget opmærksom på når jeg har hende i bilen.
    Hvis vi er til træning holder jeg i skyggen, og bilen er blevet luftet ud, så der sidder hun fint.
    Men hvis jeg f.eks er inde at handle kort, er jeg meget striks med tiden så det kun er et ganske kort øjeblik hun sidder der alene...

• #11   27. jun 2009 Carina: du stjæler bare;-)

• #12   27. jun 2009 Jeg gør ikke noget særligt, aktivere ikke Tulle når det varmest, men skifter vandet ofte så det køligt og så har hun mulighed for at gå ind og ud som det passer hende og det nyder hun godt af, for hun har kun 2 dage haft lidt problemer med at tungen hang ude tihi, ellers har der intet været selvom hun er en fladsnudet hund smiley

• #13   27. jun 2009 Her bliver der ikke gjort det store. Herhjemme står vinduerne åbne så der er gennemtræk (ligeså meget for min egen skyld) så lejligheden er altid kølig.

Når vi kan slippe afsted med det, så bliver der gået tur til en af de søer der er her i nærheden hvor hundene kan få lov at bade.

De efterlades ikke i bilen, medmindre der kun er tale om meget få minutter.

Hverken Reiki eller Gaia ser ud til at døje meget med varmen. De er klart at den ikke lige står på cykeltur i middagsheden e.l. men ellers klarer de det fint. De er begge gode tl at finde kølige steder at ligge når vi er nogen steder, og når vi er hos hestene har de et "soppebassin" som det dog kun er reiki der bruger.

• #14   28. jun 2009 Der var for nylig en tråd med at lave is til hunden. At man laver noget tynd boullion og fryser ned i plasbægre eller lignende, så hundene kan få en is, når det er rigtig varmt:-). Nogle lavede også leverpostejsvand:-)

• #15   28. jun 2009 Mine lægger sig også i solen........... Vi er sikre på at det er fordi de har en hemmelig drøm om at blive brune..........*GG*

• #16   28. jun 2009 Anne-Marie..........*GGGGG*

Ja lidt........... For både Kaido og Lotus har en brunt skær. Lotus har brune baglår og Kaido er på vej....*GGGGG* Men de er også begge efter en sort mor og en brun far.......*GGGG*

Kommentér på:
Hundene i sommervarmen.

Annonce