Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af spisebord 1.350 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Tilslutning af komfur 350 kr.
  • Tage ned en lampe i taget 335 kr.
  • Havemand til ukrudsrydning i indkørsel 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  eukanuba
  • #1   2. jul 2009 Fodre selv med eukanuba.. (både til hund og kat) Husk bare at det skal hedde Large Breed nåt du har en schæfer.... Tror du ikke det er fordi i lige har fået hvalpen hjem. Så går der lige et stykke tid inden den begynder.. Men en ting er sikkert.. Den skal nok spse hvis den bliver sulten....

• #2   2. jul 2009 Vi bruger det til Loke og vil også bruge det til vores nye hvalp, som vi får på lørdag. Ellers prøv med Hill's eller Royal kanin (staves).. I bruger vel hvalpe foder? Og hvad var den vant til at få fra kennelen af? Det kan også være pga varmen, fordi Loke spiser heller ikke meget lige pt.

• #3   2. jul 2009 Enig med Michelle S

• #4   2. jul 2009 Hvis i lige har fået hvalpen kan det jo være derfor den ikk har lyst til at spise. Giv den lidt tid til at vænne sig til jer og jeres hjem.

• #5   2. jul 2009 Min dobermann fik slem vokseværk med så stærke smerter at han ikke ville gå ( og der var ellers krudt i røven på ham)... det var på Eucanuba large Breed puppy...(eller hvad det nu hedder til store racer )
    Med lidt smertestillende og et andet mærke foder gik det hurtigt over igen..

• #6   2. jul 2009 Har kun gode erfaringer med eukanuba:)
    Tror måske også det er pga varmen den ik spiser.

• #7   2. jul 2009 jeg har også kun gode erfaringer...
    husk at det kan være "farligt" at skifte for meget rundt i foder bestem jer for et foder og lad det være det den skal ha medmindre der self er en bestemt grund til at skifte...

jeg bruger selv eukanuba til min schæfer og han er super flot i pels og har sunde hofter og led

• #8   2. jul 2009 Jeg fodre selv med eukanuba og er meget glad for det.

Måske spiser den ikke fordi den lige er kommet et nyt sted hen og oplever en masse nye ting.
    Hvis det er eukanuba hvalpefoder opdrætter har fodret med, ville jeg lige give det en chance inden du pludselig skifter. Det kan jo godt rode lidt ved maven smiley
    Men du kan da prøve at blande det med noget A38 og se om det så ikke ryger ned lidt lettere.

Tillykke med din nye hvalp, og held og lykke smiley

• #9   9. jul 2009 jeg giver den til næste fredag det er 16 dage hos mig med det foder...og hvis det stadig er det samme så skifter jeg....

Kommentér på:
eukanuba

Annonce