{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
870 visninger | Oprettet:

Løs hund - så forskrækket!½ {{forumTopicSubject}}

Jeg var lige på en kort tur med hunden for 5 min. siden.

Min naboer har 1 (måske 2) schæfere som jeg har set dem lufte. Ser ud til at være godt styr på det hele derover.

Jeg går så forbi på modsatte fortov med Fraya, hun går lige så pænt ved mig. Pludselig ser jeg en schæfer på den anden side af vejen rejse sig fra græsset, gø, rejse børster og løbe tværs over vejen over mod os. Jeg blev så forskrækket! Fraya kan ikke så godt lide andre hunde der bare styrter mod os da da hun er blevet rendt ned før - dog uden skader. Så i ren refleks stiller jeg mig foran Fraya og råber højt at den skal gå hjem! Den er nu ligeglad og fortsætter mod os. Heldigvis tager Fraya det nogenlunde roligt og de får snuset - stadig med rejste børster. Så løber hunden hjem over vejen igen og en mand kommer ud og kalder den til sig og beder den komme på plads. Den gør den skam.

Men jeg blev lidt arrig alligevel! Jeg gik pænt på den anden side af vejen med min hund i snor. Den anden hund løber tværs over vejen og kunne være blevet ramt af en bil - og det var da ikke til at vide hvordan nogen af hundene ville reagere på hinanden.
Hvorfor lade sin hund rende uden opsyn på åben grund ud til vej - hvis man ikke er 100% på at den bliver der?
Jeg turde bare ikke! Da han ser os komme tilbage smider han så hunden i bilen inden den ser os - så hun ikke laver samme nummer igen.

Men ih jeg blev så forskrækket..
Trængte lige til at komme af med det.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Løs hund - så forskrækket!½
  • #1   4. jul 2009 Kan godt forstå du blev forskrækket... Man aner jo ikke hvad den anden hund vil og om de begynder at slås...

  • #2   4. jul 2009 Jeg bor i en lille flække smiley Og ja det er nok meget normalt uden for byerne at hundene render løse.
    Men jeg ville aldrig kunne tilgive mig selv hvis min hund rendte ud foran en bil fordi jeg var uopmærksom - uanset om det var by eller land.
    Uha at de tør.



Kommentér på:
Løs hund - så forskrækket!½

Annonce