der blev jeg sq ræd:-( (løs hund) {{forumTopicSubject}}
pyha, var lige kommet hjem fra vores gåtur, min mand gik med Fimze, og så skulle han lige slutte af henne ved 'hans' lygtepæl uden for huset.
Vi står og småsnakker da min mand høre nogen råbe højt, og da vi vender os om, kommer den største schæfer flyvende gennem luften, og dens ejere bagefter på cykel. Yousef når lige at bukke sig ned og tage fimze op, da han bliver væltet af 'dyret'.
Heldigvis er de hurtigt fremme og de får den største verbale overhaling, men de talte så ikke lige dansk, og heller ikke engelsk, så det eneste de kunne sige var sorry, sorry.
hold da kæft jeg blev ræd, vi mistede en gravhund på den måde for ca 8 år siden, og jeg så lige hele sceneriet igen. Heldigvis tror jeg slet ikke at fimze nåede at opfatte hvad der skete, for han var mere optaget af at undre sig over ,hvad dælen farmand lå og rullede rundt på jorden for.
Håber aldrig jeg ser den hund uden snor igen!!!!
dec 2007
Følger: 22 Følgere: 19 Hunde: 4 Emner: 538 Svar: 3.328
jan 2008
Følger: 20 Følgere: 18 Hunde: 3 Emner: 273 Svar: 7.085
aug 2008
Følger: 7 Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 446 Svar: 3.660
karin J . puha for en oplevelse, i det mindste var det da godt at ejeren kom, og at den ikke bare rendte rundt alene, så ved man da ikke hvad der kunne være sket.
men godt der ikke skete mere
jan 2008
Følger: 20 Følgere: 18 Hunde: 3 Emner: 273 Svar: 7.085
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.780
Jeg er glad for at der ikke skete noget. Og det lyder da (heldigvis) også som om ejeren var godt forskrækket, så mon ikke, de lærte lidt
der blev jeg sq ræd:-( (løs hund)