622 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Tæver i løbetid Tæver i løbetid

Gaia er i løb, og er lige nu højløbsk... Og jeg skal lige love for at hun er en tøjte *GG*

Når jeg ikke er hjemme, er Reiki hos mine forældre. Han sover dagen lang derude, for det er HÅRDT at have sådan en villig og anmasende dame i sit hjem hehe

Når jeg er hjemme, skiftes de til at være i bur. Og Reiki ligge troligt udenfor buret og vogter over hende. Og Gaia den so, har så fundet ud af at mase måsen HELT op i tremmerne, og det er sgu lige før hun osse kan vifte med den LOL

Staaakkels Reiki. Det er altså hårdt at være hanhund, med sådan en tøjte i huset. Og så har jeg jo ellers altid hørt at hanhundene hyler osv. Her er det dog Gaia der klarer den del *suk*

Glææææder mig til løbetide er ovre *G*

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ukrudt 800 kr.
  • Græsslåning 800 kr.
  • Wc + armatur installation 1.500 kr.
  • Samle et skrivebord 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Græsslåning maskine skal medbringes 675 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tæver i løbetid
  • #1   8. jul 2009 Hun bliver sterilliseret efter denne løbetid;o)

Men eftersom jeg jo ikke har haft hende så længe, synes jeg liiige hun skulle falde til først inden hun skal i narkose osv.

Så en enkelt løbetid tager vi med -men nu har jeg aldrig haft intakt tæve, og det er længe siden jegboede hjemme hvor vi havde det, så kunne slet ikke huske hvor slemme de kan være *G*

• #2   8. jul 2009 Den tøjte altså. Har selv en i huset lige nu og nøj hun er indladende over for alle hankønsvæsener. Nu må hun lige tage sig sammen altså :o)

Her står den også på sterilisation efter denne løbetid :o)

• #3   8. jul 2009 Sanne M -puuuha du har min medfølelse i hvert fald *G*

Gaia er ikke sådan i det daglige mærket af sin løbetid. Altså hun opfører sig stort set som hun plejer. men så snart Reiki nærmer sig buret, så ligger hun og gnubber måsen om af tremmerne.
    -og når han er i bur, så lægger hun sig LIGE ude foran det, så han igen får hendes bagdel HELT op i hovedet *suk*

-og hun ligner en der er vældig forundret når jeg beder hende gå væk derfra hehe

Jeg har da vidst en rigtig billig tæve tror jeg *G*

• #4   8. jul 2009 Hvor er det fantastisk!!...

jeg priser mig lykkelig over min steriliserede tæve.. og at hun i øvrigt opførte sig ganske pænt da hun var i løb smiley

Til gengæld er hun altid slutty, og vender gerne bagen til hannerne, hvis det er det der skal til for at få lidt leg..

• #6   8. jul 2009 Jo løbetiden varer ca 3 uger.

Reiki har taget den først uge rigtig pænt. Jeg har kunnet gå tur med dem sammen (i snor self) osv, uden optræk til noget.
    Lige indtil i går, hvor de begge kun havde EN ting i hovedet -og så var fælles gåture sgu slut, for det får jeg dælme stress over, år man prøver på at holde dem på hver deres side af mig, og begge to laver underlige rejehop for at komme til hinanden hehe.

• #8   10. jul 2009 Charlotte -have jeg kun haft tæve så havde det såmænd ikke generet mig det store. Hun er dygtig til at holde sig ren, og hun giver ikke problemer når hun er med "i byen" trods løbetid.
    Men jeg glæder mig nu osse til at få hende sterilliseret så vi er ovre balladen fremover hehe.

Kommentér på:
Tæver i løbetid

Annonce