{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
847 visninger | Oprettet:

farvel Zeus {{forumTopicSubject}}


Ja jeg burde jo være super glad, og det er jeg da også, men lidt vemodigt er det også når en af hvalpene rejser hjemmefra.

Mine basset hound hvalpe har nu nået en alder af 16 uger, og de er her jo på lige fod med de andre hunde, og indgår i daglig dagen her i huset.

I går morges ringede tlf, og ca 1½ time senere stor et rart par ved døren. De var indbegrebet af vidunderlige hvalpekøbere.

Allerede efter få minutter i tlf havde jeg en god mavefornemmelse. Da jeg spurgte hvad de søgte, en tæve eller hanhund, var svaret: at det var ikke vigtigt, det kom helt an på hvilken hund de faldt for når de mødte vovserne. Sådan, det var sød musik i mine øre.

Valget faldt meget hurtigt på Zeus. Han er ekstrem rolig, rar og godmodig. Han har altid været den kraftigste i kuldet, og også den langsomste, han har aldrig haft travlt. Nem er nok det der betegner ham bedst.

Her til morgen ringede de og fortalte hvordan det første døgn var gået. jeg blev bare så glad og stolt, for den lille Zeus havde været et lydigt dydsmønster. Han havde sovet alene hele natten uden at give et piv fra sig. Var vågnet kl 5 og pevet lidt, skulle bare ud og tisse, gik ind og lagde sig igen og sov til kl 9. 5 gange havde de sagt nej til at han måtte gå i soveværelset, og nu stopper han ved dørtærsklen og sætter sig og venter.

Fie, er heller ikke i tvivl, de har fået sig den dejligste basse de kunne ønske sig. Og jeg ved at Zeus har fået den bedste familie han kunne tænke sig.

Glade smil fra Gitte

Her er et link til den lille basse.

http://www.hundegalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=35152





Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Havehjælp 1.200 kr.
  • Samle et klædeskab 1.000 kr.
  • udskiftning af HFI relæ 1.500 kr.
  • Samling af et åbent ikea skab 860 kr.
  • Hækkeklipning 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  farvel Zeus
Kommentér på:
farvel Zeus

Annonce