{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min hund har dårlig ånde ..
  • #1   14. jul 2009 Der findes forskellige produkter mod dårlige ånde, men før du begyder at bruge dem vil jeg klart anbefale at du smutter forbi nr. dyr og får tjekket hundens tænder, det kan jo være at lugten skyldes en rådden tand eller at hunden trænger til en tandrensning.

  • #2   14. jul 2009 Ku SVÆRT forestille mig det er noget med tænder/tandkød at gøre da den i meeeeeget langtid (ca fra den var hvalp) har fået de der denstiv eller hva de hedder

  • #3   14. jul 2009 Dentastik gør ikke ret meget for din hunds tænder.. De kan stadig godt få tandsten eller være uheldige at få en rådden tand..

  • #6   14. jul 2009 Min hvalp har også elendig ånde... Men når jeg så tænke på at hun skifter tænder og desuden synes det er enormt lækkert at indtage regnorme, fuglelort og andre lækkerier er det vist ikke så underligt *g*

  • #7   14. jul 2009 -Hvalpe har som regel ALTID dårlig ånde, som du selv nævner er det pga. tandskift.

    Vores Franske Bulldog på 1 år har også rigtig dårlig ånde, og vi skal op og tjekkes for tandsten i næste uge. Han får masser af store okseknogler og ben han kan pudse sine tænder på, gulerødder, osv osv, men derfor kan han jo alligevel godt have tandsten smiley



  • #8   14. jul 2009 Noget af det allerbedste mod dårlige ånde, er rå gulerødder.

    Giv sådan en karl, evt. skræl den først og lad hunden gumle og gnaske løs. Er en hel for stor så skær den ud i stave el.lig.

    Det er billigt, skader intet, fylder godt op i maven uden af fede, giver en dejlig frisk ånde og kan være en ganske god hjælp når der er tandskift igang - og så kan de fleste hunde lide smagen ;o)


  • #9   14. jul 2009 ....bare husk på at gulerødder ryger lige igennem "systemet", så der skides gulerødder ud og det kan godt se en smule spøjst ud :o))

  • #10   14. jul 2009 Ang. dårlig ånde ,så kan der også være fordi hunden går og bøvler med et eller andet som ikke nødvendigvis er i munden, en hund der døjer lidt med noget sygdom har i reglen altid dårlig ånde! ikke at sige at jeres hund er syg eller noget i den stil. smiley Hvis vores døjer med dårlig ånde kigger jeg lige munden på hende, der kan tit sidde et fremmede legeme, hvad enten det er snor fra trække tovet eller noget træ fra en pind!
    Har hørt at surmælks produkter skulle give en bedre ånde, måske ikke lige når den har spist,men efter noget tid! smiley


Kommentér på:
Min hund har dårlig ånde ..

Annonce