{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
824 visninger | Oprettet:

¨Trænger til at afreagere en smule.. {{forumTopicSubject}}

...da jeg ikke føler min kæreste tager sin del af læsset med opdragelse af vores hvalp.

Vi fik for lidt over en måned siden en westie hvalp som vi begge elsker meget højt. MEN gæt hvem der står med alt det praktiske! Mig selvfølgelig.

Vores hvalp Victor er ikke 100 % renlig endnu, men det er går helt sikkert den rigtige vej - takket være mig.
- Min kæreste ignorerer alle hans signaler og lader ham pisse og skide indenfor.

- Det er mig som er nødt til at tørre op efter ham og gå ned med ham om natten, fordi "jeg jo ligger tættest på ham".

- Det er mig som står op kl5 om morgenen for at sørge for Victor og mig som, dog nogle gange sammen med manden, går tur med ham om aftenen kl23.

- Hvis det er dårligt vejr, er det også mig som går med ham, for det er jo træls at skulle blive våd.

- Det er mig, som opdrager, træner og børster Victor.

Derudover har jeg det daglige i husholdningen at tage mig af, samt et nyt arbejde, hvor jeg som det mindste er på arbejde 8timer i streg stående hele tiden.

Og gæt hvad manden laver nu - han sover fandme!

Øv hvor føler jeg mig palle alene i verden..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ¨Trænger til at afreagere en smule..
  • #1   15. jul 2009 godt det ikke var børn i fik sammen smiley ej kender det godt, her er det også mig der står for næsten alt med hunden, dog var jeg klar over at det primært var mit ønske med en hund.. Så forstår godt din frustration!!

• #2   15. jul 2009 jeg ville nægte a være mor for 2 !!! jeg går helt bananas jonas hvis han bare smider sig i sofaen efter arbejde!! dælme nej.. og så sir han jamen mit arbejde er jo hårdt og jeg arbejder mer end du.... no way jeg arbejder os fuldtid og fuldtid hjemme!!!!!!!! arggghehe

• #3   15. jul 2009 Tænkte også lige på den med børnene ;o)

Til gengæld, er det også dig, hunden vil blive mest knyttet til *s*

• #4   15. jul 2009 Sådan har det også altid været her, hundene er fælles, men i bund og grund er det mig der laver alt med dem. Jeg har heldigvis ikke noget mod det, og nyder lidt når kæresten af og til bliver fornærmet over at alle hundene vælger at putte med mig i 2-persons sofa'en mens han sidder palle alene i den store smiley

• #5   15. jul 2009 Undskyld jeg er ærlig, men syntes din kæreste lyder doven.. kan du se ham som familie far? hvis han ikke gider passe en hund, gider han så skifte ble, og være oppe om natten når den lille tuder

• #6   15. jul 2009 Tak for opbakningen.. Her var det en klar fælles beslutning og han fik lov til at vælge racen.

Det skræmmer mig bare at han er så uengageret, for vi skal giftes til foråret og er ved at købe hus sammen. Men nu har jeg bare fået et godt indblik i hvordan det vil blive at få børn med ham... :-S

• #7   15. jul 2009 ha ha ha ...så ved du at han ikke er manden du skal have børn med!!!!!!!! Find en anden!

Min kæreste er heller ikke den bedste til at tage sig at hunden, men hun er også MIN hund, så det er ok!

• #8   15. jul 2009 Caroline, det lyder ikke godt, han interesserer sig åbenbart slet ikke for hunden. Gad vide hvad der er gået galt.

Prøv at lade være med at samle op efter hvalpen så han bliver tvunget til det. Så kan det være at han finder ud af at det ikke flytter sig af sig selv. Det skal selvfølgelig ikke gå ud over hunden.

Jeres fremtidige liv sammen med villa, vovse, volvo og børn ser desværre ikke lovende ud lige pt. hvis du ikke får fortalt ham hvad hans manglende interesse gør ved dig. En hund kræver lige så meget som et barn, så det var måske godt du har fået syn for sagen allerede nu.

Håber selvfølgelig at I finder ud af det.

• #9   15. jul 2009 Problemet er at han ikke gider lave ting han ikke synes er sjovt..

Desuden har han den holdning, at hans job er det hårdeste i verden og hele verden drejer sig om ham (I blame his mom for that).

Men som der er blevet pointeret, har Victor helt klart mest knyttet sig til mig. Når han skal sove, ligger han sig tættest på mig. smiley Hvilket min kæreste blir mega jalolux over.. hehe

• #10   15. jul 2009 min kæreste var heller ikke god til at stå op om morgenen eller skifte bleer....tror at mange mænd ikke er så gode på de punkter!!!!

Vi kvinder må bare gøre det hele selv!

• #11   15. jul 2009 Han elsker virkelig Victor, men tror han forventede at Victor ville kunne meget mere med det samme vi fik ham hjem.
    I ved, samlepakken med en renlig hund, som aldrig kunne finde på at bide i ens sko. smiley
    Realiteten har vidst ramt ham grusomt.

• #12   15. jul 2009 Monika: Min svoger er faktisk lige modsat. Det er ham der er oppe om natten med min niece, fordi min søster sover så tungt. Han er så hjælpsom, omsorgsfuld og forstående. Gid man havde sådan en mand... smiley

• #13   15. jul 2009 Hi hi hi ....

Jeg vil råde dig til at læse bogen 'MARS OG VENUS FÅR KONFLIKTER' for mænds og kvinders kemi kommer til udtryk på forskellige måder og ligeså Vore behov.

Efter en arbejdsdag harmanden behov for at stene i sofaen foran TV'et for at komme til hægterne igen mens kvinder 'genoplader' ved at gøre huslige gøremål.

Det ligger så dybt i os...

http://www.borgen.dk/product.asp?product=3158

• #14   15. jul 2009 der en grund til jeg vil være enlig mor:P

• #15   15. jul 2009 Hundene er mine, derfor er det naturligvis også mig der står for det meste.

Jeg gad ikke være mor/rengøringskone for min kæreste, det er mit liv ALT for kort til. Desuden ændre den type "mænd" sig ikke uanset hvor mange hunde og børn de for og deres behov vil altid komme i første række. De vil altid være nogle umodne fjolser.

OG ja jeg generalisere groft nu.

• #16   15. jul 2009 Ville han også gerne have en westie?

• #17   15. jul 2009 Hæ hæ.......... Her er manden arbejdsløs. Jeg arbejder fuld tid. ALT er mit ansvar!! Jeg gør ALT i hus og have og med hundene og ved du hvad? Hundene er mit "fristed"!! Også selvom det var pisse hårdt da Kaido var hvalp......... Men når jeg går med hundene eller er i haven sammen emd dem, så NYDER jeg det. Jeg NYDER at komme hjemmefra:-) Jeg elsker min mand, det må du ikke tro andet. Men hold kææææææææææft, hvor er mænd dovne!!!!

• #18   15. jul 2009 Sismofytten: Det gør han med alt sansynligehed ikke. Så må du jo overveje om du gider det i længten.

Min kæreste og jeg er ret lige, også mht. rengøringen . Så det er dejligt. Jeg er nemlig ikke vild med at gøre rent, jeg gør det naturligvis, men det er ikke noget jeg nyder,

• #19   15. jul 2009 Sådan var det også med min eks og min gamle hund..

Det var ham der havde plaget om en hund i 6 mdr. men da vi fik den havde den ingen interesse.. Jeg stod for ALT!.. Og hvis han var alene hjemme med hende, pissede og sked hun, mens hun bed ting i stykker.. Hvilket hun ikke gjorde normalt!...

Det var skideirriterende, men til gengæld fandt jeg ud af hvor glad jeg er for hunde.. og han stod for det meste i hjemmet.. Jeg støvsugede og vaskede gulvet, men de daglige ting som opvask og smårengøring er jeg elendig til!..

Da jeg fik min nuværende hund, var min daværende eks med inde i billedet og han syntes hunden var en god ide, og ville gerne hjælpe.. Meeeeeen, det gad han ikke rigtig.. Han gik kun få ture med hende, og da han nægtede at samle op, kunne jeg ikke rigtig bruge det til noget når han endelig sagde ja til at gå tur..

han ville kun lege vildt med hende inde i stuen..

• #20   15. jul 2009 Tjjaaa tjooo nnjjaa........vist ikke alle mænd er sådan.

Jeg er mor til 2 piger (10 og 6 år) som jeg søger for om morgenen og aftenen, ( godmorgen og godnat put) Og sørger for tøj og mad pakker om morgenen, hvor manden har den "pligt" at tage sig af nala.

Han arbejder som selvstændig og arbejder omkring 40-60 timer om ugen, men søger altid for at huset er rent, opvasken er taget, og kaffen er klar til jeg kommer hjem fra arbejde (arbejder 32 t om ugen), så jeg så har tid til pigerne, nala og vores 3 heste.
    Om aften når han så kommer hjem laver han aftensmad og jeg sørger for at skylle af, så det er klar til at blive vasket op. kommer han sent hjem laver jeg selvfølgelig maden :o)) Og aften turen med nala tager vi sammen :o))

Så ikke alle mænd er dovne, ihvertfald ikke min :o))

• #21   15. jul 2009 Ville slet ikke kunne magte at stå for det hele selv. Her hjælper vi hinanden. Men hvis du ikke er tilfreds så gør noget ved det smiley

• #22   15. jul 2009 Har i nogensinde overvejet at det evt. er jer selv der har vænnet jeres mænd til at være lud dovne? Ikke for at være en kælling overhovedet. Men jeg kan se på min egen kæreste at hvis jeg begynder at lave alle ting, såsom gå med hunden, passe huset og lege med vores datter, så sætter jeg mig ned og tager en snak med ham om det. Og hvis det ikke virker tager vi lige en tur i ringen:-)

Nogle gange kan vi piger/kvinder godt lide at forkæle vores mænd og især i starten... Det vænner de sataner sig til og så kan man jo egentlig kun bebrejde sig selv.

det var mig der ville have hund og det var mig der valgte at få barn, men han har ALTID været rigtig god til at tage både baby og hund. nu går jeg hjemme pt og så er det i orden jeg står for det meste, men når jeg kommer igang igen, skal vi nok en tur i ringen. he he

• #23   15. jul 2009 Sælger - hahahaha, jeg må tydeligvis være en fyr smiley Jeg HADER alt husligt og lader bedst op på sofaen foran tv'et smiley

Tror desværre ik helt man kan generalisere kønnene på den måde - hvis man virkelig kun behøvede at læse en bog for at forstå mænd, så havde jeg i hvert fald gjort det for længst smiley

Simofytten - har du prøvet at fortælle din kæreste det hvordan du har det?? Nogle gange tror vi kvinder at de ved hvad der er galt, men faktum er jo at de heller ikke kan læse tanker smiley

• #24   15. jul 2009 Så lad være med at rydde op efter ham, vaske hans tøj osv. Eller fortæl ham at du føler dig taget forgive eller hvad du nu føler.

• #25   15. jul 2009 Sismofytten - crap.! Har selv tidligere haft to meget dovne kærester... Så forstår hvor irriterende det er...

Som de andre siger, så må du igang med at kigge dybt i dig selv; ka du leve med altid at skal være den der laver det hele, i tilfælde af at han ikke kan ændre sig??

• #26   15. jul 2009 Havde samme problem med min eks, hvilket er en af grundene til at han blev en eks.

Lia er mit ansvar og det var klart helt fra starten, så alt det min mand foretager sig med hende er kun et plus. Alt andet deles vi om. For mit vedkommende sluttede "slaveriet" dengang jeg gik fra eksen. smiley

Hvis man i et forhold har en arbejdsfordeling, der siger 90% mod 10%, så er det vel i bund og grund ligeså meget et spørgsmål om manglende gensidig hensyntagen og respekt som det er dovenskab.

Kommentér på:
¨Trænger til at afreagere en smule..

Annonce