¨Trænger til at afreagere en smule.. {{forumTopicSubject}}
...da jeg ikke føler min kæreste tager sin del af læsset med opdragelse af vores hvalp.
Vi fik for lidt over en måned siden en westie hvalp som vi begge elsker meget højt. MEN gæt hvem der står med alt det praktiske! Mig selvfølgelig.
Vores hvalp Victor er ikke 100 % renlig endnu, men det er går helt sikkert den rigtige vej - takket være mig.
- Min kæreste ignorerer alle hans signaler og lader ham pisse og skide indenfor.
- Det er mig som er nødt til at tørre op efter ham og gå ned med ham om natten, fordi "jeg jo ligger tættest på ham".
- Det er mig som står op kl5 om morgenen for at sørge for Victor og mig som, dog nogle gange sammen med manden, går tur med ham om aftenen kl23.
- Hvis det er dårligt vejr, er det også mig som går med ham, for det er jo træls at skulle blive våd.
- Det er mig, som opdrager, træner og børster Victor.
Derudover har jeg det daglige i husholdningen at tage mig af, samt et nyt arbejde, hvor jeg som det mindste er på arbejde 8timer i streg stående hele tiden.
Og gæt hvad manden laver nu - han sover fandme!
Øv hvor føler jeg mig palle alene i verden..
okt 2007
Følger: 33 Følgere: 30 Hunde: 2 Emner: 146 Svar: 2.576
jul 2007
Følger: 31 Følgere: 28 Hunde: 2 Emner: 474 Svar: 2.355
okt 2007
Følger: 18 Følgere: 7 Hunde: 5 Emner: 138 Svar: 3.981
Til gengæld, er det også dig, hunden vil blive mest knyttet til *s*
aug 2007
Følger: 1 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 4 Svar: 724
jun 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 168 Svar: 1.127
aug 2006
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 6 Svar: 28
Det skræmmer mig bare at han er så uengageret, for vi skal giftes til foråret og er ved at købe hus sammen. Men nu har jeg bare fået et godt indblik i hvordan det vil blive at få børn med ham... :-S
sep 2007
Følger: 6 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 79 Svar: 154
Min kæreste er heller ikke den bedste til at tage sig at hunden, men hun er også MIN hund, så det er ok!
maj 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.206
Prøv at lade være med at samle op efter hvalpen så han bliver tvunget til det. Så kan det være at han finder ud af at det ikke flytter sig af sig selv. Det skal selvfølgelig ikke gå ud over hunden.
Jeres fremtidige liv sammen med villa, vovse, volvo og børn ser desværre ikke lovende ud lige pt. hvis du ikke får fortalt ham hvad hans manglende interesse gør ved dig. En hund kræver lige så meget som et barn, så det var måske godt du har fået syn for sagen allerede nu.
Håber selvfølgelig at I finder ud af det.
aug 2006
Desuden har han den holdning, at hans job er det hårdeste i verden og hele verden drejer sig om ham (I blame his mom for that).
Men som der er blevet pointeret, har Victor helt klart mest knyttet sig til mig. Når han skal sove, ligger han sig tættest på mig.
sep 2007
Følger: 6 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 79 Svar: 154
Vi kvinder må bare gøre det hele selv!
aug 2006
I ved, samlepakken med en renlig hund, som aldrig kunne finde på at bide i ens sko.
Realiteten har vidst ramt ham grusomt.
aug 2006
nov 2004
Følger: 62 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 881 Svar: 10.752
Jeg vil råde dig til at læse bogen 'MARS OG VENUS FÅR KONFLIKTER' for mænds og kvinders kemi kommer til udtryk på forskellige måder og ligeså Vore behov.
Efter en arbejdsdag harmanden behov for at stene i sofaen foran TV'et for at komme til hægterne igen mens kvinder 'genoplader' ved at gøre huslige gøremål.
Det ligger så dybt i os...
http://www.borgen.dk/product.asp?product=3158
jul 2007
Følger: 31 Følgere: 28 Hunde: 2 Emner: 474 Svar: 2.355
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 36 Hunde: 4 Emner: 421 Svar: 13.111
Jeg gad ikke være mor/rengøringskone for min kæreste, det er mit liv ALT for kort til. Desuden ændre den type "mænd" sig ikke uanset hvor mange hunde og børn de for og deres behov vil altid komme i første række. De vil altid være nogle umodne fjolser.
OG ja jeg generalisere groft nu.
sep 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 7 Svar: 266
maj 2007
Følger: 42 Følgere: 145 Hunde: 5 Emner: 1.145 Svar: 38.395
maj 2007
Min kæreste og jeg er ret lige, også mht. rengøringen . Så det er dejligt. Jeg er nemlig ikke vild med at gøre rent, jeg gør det naturligvis, men det er ikke noget jeg nyder,
dec 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 384 Svar: 8.634
Det var ham der havde plaget om en hund i 6 mdr. men da vi fik den havde den ingen interesse.. Jeg stod for ALT!.. Og hvis han var alene hjemme med hende, pissede og sked hun, mens hun bed ting i stykker.. Hvilket hun ikke gjorde normalt!...
Det var skideirriterende, men til gengæld fandt jeg ud af hvor glad jeg er for hunde.. og han stod for det meste i hjemmet.. Jeg støvsugede og vaskede gulvet, men de daglige ting som opvask og smårengøring er jeg elendig til!..
Da jeg fik min nuværende hund, var min daværende eks med inde i billedet og han syntes hunden var en god ide, og ville gerne hjælpe.. Meeeeeen, det gad han ikke rigtig.. Han gik kun få ture med hende, og da han nægtede at samle op, kunne jeg ikke rigtig bruge det til noget når han endelig sagde ja til at gå tur..
han ville kun lege vildt med hende inde i stuen..
feb 2006
Følger: 3 Følgere: 3 Hunde: 5 Emner: 64 Svar: 2.178
Jeg er mor til 2 piger (10 og 6 år) som jeg søger for om morgenen og aftenen, ( godmorgen og godnat put) Og sørger for tøj og mad pakker om morgenen, hvor manden har den "pligt" at tage sig af nala.
Han arbejder som selvstændig og arbejder omkring 40-60 timer om ugen, men søger altid for at huset er rent, opvasken er taget, og kaffen er klar til jeg kommer hjem fra arbejde (arbejder 32 t om ugen), så jeg så har tid til pigerne, nala og vores 3 heste.
Om aften når han så kommer hjem laver han aftensmad og jeg sørger for at skylle af, så det er klar til at blive vasket op. kommer han sent hjem laver jeg selvfølgelig maden :o)) Og aften turen med nala tager vi sammen :o))
Så ikke alle mænd er dovne, ihvertfald ikke min :o))
jun 2005
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 26 Svar: 343
feb 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 256 Svar: 3.040
Nogle gange kan vi piger/kvinder godt lide at forkæle vores mænd og især i starten... Det vænner de sataner sig til og så kan man jo egentlig kun bebrejde sig selv.
det var mig der ville have hund og det var mig der valgte at få barn, men han har ALTID været rigtig god til at tage både baby og hund. nu går jeg hjemme pt og så er det i orden jeg står for det meste, men når jeg kommer igang igen, skal vi nok en tur i ringen. he he
apr 2006
Følger: 58 Følgere: 90 Hunde: 7 Emner: 241 Svar: 5.921
Tror desværre ik helt man kan generalisere kønnene på den måde - hvis man virkelig kun behøvede at læse en bog for at forstå mænd, så havde jeg i hvert fald gjort det for længst
Simofytten - har du prøvet at fortælle din kæreste det hvordan du har det?? Nogle gange tror vi kvinder at de ved hvad der er galt, men faktum er jo at de heller ikke kan læse tanker
maj 2007
apr 2006
Følger: 58 Følgere: 90 Hunde: 7 Emner: 241 Svar: 5.921
Som de andre siger, så må du igang med at kigge dybt i dig selv; ka du leve med altid at skal være den der laver det hele, i tilfælde af at han ikke kan ændre sig??
aug 2008
Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 104 Svar: 4.973
Lia er mit ansvar og det var klart helt fra starten, så alt det min mand foretager sig med hende er kun et plus. Alt andet deles vi om. For mit vedkommende sluttede "slaveriet" dengang jeg gik fra eksen.
Hvis man i et forhold har en arbejdsfordeling, der siger 90% mod 10%, så er det vel i bund og grund ligeså meget et spørgsmål om manglende gensidig hensyntagen og respekt som det er dovenskab.
¨Trænger til at afreagere en smule..