{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Boxer = muskelhund
  • #1   16. jul 2009 Nogle siger det er.

    Men der findes ikke en officielliste over muskelhunde


  • #2   16. jul 2009 Hvis man bedømmer ud fra udseende er den vel da den jo er flot og muskuløs som amstaff fx..
    Men det er vist hver enkelt boligforening / by eller lignende der bestemmer hvilke hunde de har på listen


  • #3   16. jul 2009 Nej ikke indtil videre, der har boxeren hele tiden været ude af omtale... jeg har ikke set den på nogle lister endnu

  • #4   16. jul 2009 okay tak for de hurtige og gode svar (:

  • #5   16. jul 2009 Jeg har ihvertfald aldrig hørt boxer blive omtalt som muskel hund , altid kun som en skøn famile og brugshund. I min barndom har vi haft 2 boxer derhjemme og det var skønne , dejlige lalleglade hunde som elskede alt og alle smiley

  • #6   16. jul 2009 Her hvor jeg bor er boxer ikke med på listen over forbudte "muskelhunde".
    Det er faktisk lidt ironisk, for det var bl.a. en boxer der fik nogle beboere til at reagere og kræve et forbud, fordi de var bange for den hund (som er utrolig sød og leger med Keesha, hver gang vi mødes).
    Det med om det er muskelhund eller ej afhænger af hvem man spørger.

    Iøvrigt velkommen til HG og held og lykke med hvalpen:-)


  • #7   16. jul 2009 det er også det intryg jeg har fået af hunden, synes det virker som en rigtig god hund, og en godmodig hund

  • #8   16. jul 2009 Personligt syntes jeg snart det er en jungle, da der ikke er en officiel liste over det. Har også hørt tale om, at doberman som jeg har, muligvis også vil komme under de regler!! - Det ender vel med, at de fleste større hunde kommer under det problem ; )

  • #9   16. jul 2009 Ordet muskelhund findes ikke engang i den danske ordbog.....

  • Bitten B
    Bitten B Tilmeldt:
    mar 2011

    Følger: 1 Svar: 7
    #10   3. nov 2013 Min lille papillon er netop blevet overfaldet af to store boxer hunde. De kom styrtende hen til min hund mens vi gik i venstre side af en mindre vej ud for Jersie Strandvej. Det lykkedes IKKE hundens ejer at kalde hundene til sig. De blev ved med at skubbe voldsomt til min hund og bide min i bagkroppen og forpoterne. Den er vant til store hunde, men jeg gik med den i snor, og er det ikke meningen, at jeg godt må bestemme, om jeg ønsker at blive overfaldet af 2 stk. muskelhund, der hver vejer omkring 45 kg. Min hund vejer 2,2 kg. Hold jeres hunde i snor!!! smiley Man får sgu ikke engang en undskyldning.

  • #11   3. nov 2013 bitten...øh...? ikke ligefrem super relvant oplæg og slet ikke i en tråd fra 2009.

    Men vejer de 45 kg pr stk så er det bestemt ikke boxere..


Kommentér på:
Boxer = muskelhund

Annonce