{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Selskabsspiser-andre med sådan en hund
  • #1   18. jul 2009 Ehm, Gaia spiser aldrig når hun er alene?

men hun er altså selsskabsspiser med os mennesker...
    Hvis jeg giver hende noget og går, rører hun det ikke..

Men det er vel knap så problematisk..

• #2   18. jul 2009 Blackie spiste ikke ret meget før han flyttede herover. Hos min svigermor var han "alenehund". Jeg tror såmænd ikke at det er selskabsspisning. Jeg tror at det er et spørgsmål om at hvis man ikke selv spiser maden, så gør de andre. Så det med at gemme, det er slut:-)

• #3   18. jul 2009 Min Zofi er ikke den store spiser (lidt bliver det til) men når missen eller en anden hund er i nærheden ryger stort set alt ned.....og det går stærkt!

• #4   18. jul 2009 når jeg har fået hvalpe, så har jeg altid haft problemer med at få dem til at spise, når de andre ikke spiser. uanset om de andre har været ude af huset imens.

Både Bianca, haidu og Fanny har hurtig skippet deres middagsmåltid, for de vil ikke spise den.

• #5   18. jul 2009 Vi kæmpede i 4 mdr. for at få Zia til at spise, men så fandt jeg ud af at bare naboens kat sad ved siden af, så ville hun gerne spise. Men det er altså ikke nemt at skulle låne naboens kat eller hund 2-3 gange om dagen fo at få hende til at spise :0)
    Så vi blev enige om at anskaffe os en hund mere, en del tidligere end det var meningen, og siden da er Zia blevet en meget gladere hund og hun har taget på.
    Problemet ved at hun ikke ville spise var, at når hun var sulten drak hun sig mæt i vand (hun nægtede at spise uanset hvad jg gjorde), og i det hun drak for store mængder fik hun hjerneødem, blev blind, kunne ikke holde balancen osv., men efter vi fik Diva har der INTET været!!!

• #6   18. jul 2009 altså mine er jo grovædere, men ikke hvis der skal spises alene, nej tak

• #7   18. jul 2009 Vi har mange ritualer herhjemme,,og et af dem er at jeg sætter mig på køkkenbordet når jeg har serveret maden for hundene,,og hvis ikke jeg gør det så nægter Ayla at spise,,de andre to kan godt nippe lidt til maden, men der bliver langt fra spist op.

Riley: Det lyder da godt nok lidt voldsomt det der ! Hold da helt op,,har jeg aldrig hørt om før ? Godt det er i orden nu :o)

• #8   18. jul 2009 det har jeg heller aldrig hørt om...godt der var en løsning på problemet

Tanja - ritualer elsker hunde bare.
    hvis jeg giver foder i forkert rækkefølge bliver der heller ikke spist

• #9   18. jul 2009 Connie: Ja det er helt vildt som det lige falder i deres smag,,og det er faktisk sjovt som de lægger mærke til mange flere ritualer og vaner end man egentlig selv er klar over at man har, mange små ting i hverdagen :o)

F.eks. så har jeg fibromyalgi og trænger til at sove et par timer når jeg kommer hjem fra arbejde. Hundene ved det og lægger sig i udestuen sammen med mig, ikke noget med at plage om at komme ud eller lignende (Døren står jo altså også åben ud til haven :o) Når der så er gået et par timer så begynder Ayla at pive, jeg vågner og så er der ikke mere. Jeg sætter mig ind til pc'eren, drikker et glas vand og tænder en smøg. Lisså snart jeg vender hånden for at slukke smøgen i askebægeret,,så farer de rundt, gør og bøvler, og så er det altså bare afsted :o) Lidt sjovt synes jeg :o)

• #10   18. jul 2009 ,,,og det er også sjovt det du siger med foder-rækkefølgen. Selvom de er sultne og gerne vil ha' deres mad. Tingene skal bare være som det plejer :o)

• #11   18. jul 2009 ¤Riley¤

Du skriver i din profil , at efter du begyndte at barfe ZIA.... så ville hun gerne spise......... virkede det ikke alligevel ?........... er bare nysgerrig :O)

• #12   18. jul 2009 ja det er.

og helt utroligt så mange ritualer de opfanger uden at vi tænker over det.

• #13   18. jul 2009 Nittib: Nope, 1½ mdr., så var det slut!!!! Eller det vil sige en uge uden problemer, derfra en lang kamp!!!

• #14   19. jul 2009 Carmen spiser også helt vildt når der er andre. Der er jo ikke nogen der skal nå at blive færdige med deres skåle og nå at snuppe hendes med når de er færdige smiley Selvom hun sidder pænt og glor på mig og på den anden vuf når det sker. Mor kan jo ikke bare lade dem spise sin mad smiley

• #15   19. jul 2009 Tror min lille vaps mener hun er en model og dermed lider lidt af anoreksi - når jeg sætter hendes mad ned til hende kigger hun på det og derefter på mig som om hun sagde "mor altså, jeg har jo en figur jeg skal passe så lad være med at prop mig med mad".... Hun er bare ikke nogen stor-spiser og spiser også kun hvis jeg opholder mig i køkkenet imens...

I lang tid har jeg været bekymret og i perioder hvor jeg syntes hun var for tynd har jeg benyttet mig af "snydemetoder" men nu har jeg ligesom bare accepteret at hun på ingen måde spiser det hun skal men alligevel tager på og ser sund ud smiley Ville nu alligevel blive glad for at se min hund blive glad for sin mad...

• #16   19. jul 2009 Du kan også tro Gizmo kan spise i en fart hvis der er en anden hund tilstede og helst af den andens skål/mad og så sit eget, han skulle jo nødig blive snydt *GG*, selvom der er nøgagtigt det samme i skålene hehe.
    Så når han har hundegæster der får tørfoder, ja så får han det også, ellers er det ikke til at styre. Hvis altså ikke de må få råt ligesom ham.

Kommentér på:
Selskabsspiser-andre med sådan en hund

Annonce