553 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Kørekort til hunde! Kørekort til hunde!

Hvordan forestiller folk der går ind for kørekort til hunde at sådan et kursus skal forløbe? hva skal kursuset bestå af? og administreres??

jeg syntes bare det er for nemt mange skriver kørekort til hunde.. uden at forklare hvordan det i praksis skulle fungere??

og hvordan skulle et sådan kursus afværge at hunde blev vanrøgtet eller dårlige hunde ejere får fingre i en hund??

kørekort til bil har jo ikke ligefrem afskaffet fartbøller spritbilister spøgelses billister osv?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Køkkenamatur er løst 800 kr.
  • Vandhane skiftes 750 kr.
  • vinduespusning 800 kr.
  • Samle gyngestativ 630 kr.
  • Hænge badeværelsesspejl og soveværelsesspejl op og ophængning af loftslampe ikøkken 850 kr.
  • Græsslåning naturgrund 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kørekort til hunde!
  • #1   20. jul 2009
    Gid jeg kunne svare dig '
    Men jeg sidder med samme dillema som du !
    Jeg mener heller ikke det vil ændre noget !
    Og hvad hjælper det og sige de skal være i snor ?
    Det ved normale hunde ejere da i forvejen ?

• #2   20. jul 2009 Det er nok noget der skal tages op politisk, så det bliver ens over hele dk. at klubber får matriale, som beskriver hvordan det sakl forgå.

Det er jo evt. de bestående klubber, og special klubber under DKK, som nok vil komme i betraktning.

Men pt. så må vi bare vente på at det bliver vedtaget ved lov.

• #3   20. jul 2009 patruljehunden babeet, for det overhovedet kan blive en lov skal der lisom være fornuft bag loven, man er nød til at definere hvad dette kursus skal indeholde og hvordan det skal administreres før man kan vedtage loven...

hva skal kravenen være for at bestå??

og vil det ikke kun skabe restriktioner for lovlydige mennesker?

• #4   20. jul 2009 Det vil ikke kunne lade sig gøre. Det vil kun være alle dem der har deres hund registreret i dansk hunderegister og dem der har stamtavle.
    Mange af de hunde der overfalder andre er ikke registreret , har stamtavle eller har ansvarsforsikring.
    Og alle disse vil jo stadig kunne gå fri, da man jo ikke kender til deres eksistens

• #5   20. jul 2009 Ja jeg tvivler også på at de der ikke er registreret eller har forsikring på deres hunde møder op til et kursus med hundekørekort., desværre.

Kommentér på:
Kørekort til hunde!

Annonce