{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
253 visninger | Oprettet:

Piller ? {{forumTopicSubject}}

Som nogle ved så var trunte til dyrlægen igår fordi hun havde betændelse i analkirtlerne.
Det var en byld der gik den forkerte vej, snakkede dyrlægen om.

Nå men hun fik så antibitika til 14 dage, og smertestillende til 4 dage.

De der antibiotika er sådan nogle gummiagtige nogle, og fik afvide at man bare skulle proppe det ind i hunden på hende og lad hende synke - jaja, det resultere i at vi havde hvidt pulver på hele gulvet.

Anden pille blev så lagt i en klat leverpostej og væk fra den.

Spørgsmålet et jo så ... der sker vel ikke noget at hun får den pille mindre i slutningen, vi mangler jo en nu ?

Eller skal jeg bare vente og se hvordan hun ser ud bagpå, når vi er færdig med penicilinen og så tage den derfra ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Piller ?
  • #1   21. jul 2009 nej det sker der ikke noget ved... et godt tip.. er ellers at putte pillen ind i smør... det skjuler lugten af den med det samme. og DET VIRKER! smiley

• #2   21. jul 2009 Ring og spørg dyrlægen

• #3   21. jul 2009 Tror ikke der sker noget ved det, men har i ikke aftalt et tjek når i er færdig med pencilinen?

• #5   21. jul 2009 Hvis man ikke tager hele antibiotika kuren, selv om man er symptomfri de sidste 3-4 dage ( 10 dages kur), så risikerer man at infektionen vender tilbage med dobbelt styrke... det er præcis den måde man danner resistente bakterier på, og så er man sgu lidt på den til sidst

• #6   21. jul 2009 Eva Hillebrand H - Hehem jamen leverpostejen fungere også fint.
    Trode bare jeg var smart ved at proppe den i munden på hende - men så kom der sgu pulver over det hele.

Tina og Alex N - hvis jeg kan få svar herinde, så er der ingen grund til at forstyrre dyrlægen med sådan nogle småting.

Johanna S - Nej, de regner vel med at vi ringer igen hvis der er noget ? smiley

• #7   21. jul 2009 Jeg selv har aldrig gjort noget ved, at der missede en enkelt pille. Men over en dags behandling, der glipper er ikke godt.

Det afhænger også lidt af typen af penicillin.. Jeg ville høre dyrlægen ad, i det konkrete tilfælde.

• #8   21. jul 2009 Tina og Alex N - hmm, så kunne det da være jeg skulle give et kald alligevel smiley
    Det er første gang hun er på sådan nogle piller, så ved ikke noget om dem - de sidste var nogle hun bare kunne tygge, så der var ingen problemer.

• #9   21. jul 2009 Camilla : Problemet er jo at vi ikke er dyrlæger.. Vi kan formode og antage og tro at der nok ikke sker noget ved det...
    Men reelt er din dyrlæge den eneste der kan give et ordentligt svar.
    jeg synes du skylder din hund lige at tage den opringning...

men det er jo op til dig selv hvad du vælger at gøre..
    Du har jo fået både ja og nej i den her tråd... Hvad er så det rigtige svar ??

• #10   21. jul 2009 Så er der lige ringet - det havde ingen betydning sagde hun smiley

• #11   21. jul 2009 Tina og Alex N - jeg spurgte også mere hvis der var andre der havde prøvet noget lignende, som måske vidste om det havde betydning.

• #12   21. jul 2009 Vores indlæg krydsede hinanden ..
    Godt du har fået et konkret svar fra dyrlægen...
    Synes du ikke det er dejligt at have det helt på det rene ? :o))

• #13   21. jul 2009 Tina og Alex N - Jo, selvfølgelig er jeg da glad for at få et rigtig svar, men er bare ikke typen der ringer til dyrlægen for så lidt, når jeg ikke regner med at der er noget i det før, så hellere oprette en tråd herinde og er jeg stadig i tvivl så kan jeg jo altid ringe derefter smiley

Kommentér på:
Piller ?

Annonce