Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Prop på ledning til stikkontakt 500 kr.
  • Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Samle ikea under og overskabe 1.500 kr.
  • Reparation af Siemens vaskemaskine 1.441 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hund med fly...
  • #1   23. jul 2009 Du SKAL have en transportbox som er IATA godkendt til fly.

• #2   23. jul 2009 Der er iøvrigt meget stor forskel på prisen for at få hunden med - så det kan betale sig at undersøge priserne ved alle flyselskaberne smiley

• #3   23. jul 2009 Altså.... hvis det er transport i kabinen af lille hund mener jeg "bare" det kan være en alm hundetake...
    I transportrum gælder det, som Lise skriver oven over...((o:

• #4   23. jul 2009 Skal den med i kabinen, så det være en taske med vandtæt bund!

• #5   23. jul 2009 Den skal med i kabinen men det var mere om det kunne være en almindelig hundetaske eller om det skulle være sådan en hardboks... smiley

• #6   23. jul 2009 Luise: Jeg har haft min hund med i fly flere gange, men det er ved at være et par år siden sidst. Han plejer at være i en blød, vandtæt hundetaske med sele, med åbning ved hovedet, ved du om det stadig er ok?

• #7   23. jul 2009 Transavia kræver at hunden er i en lukket taske med vandtæt bund.
    Samt at vægt på hund og taske ikke overstiger 5 kg.
    Norweig Airlines accepterer slet ikke hunde i kabinen heller ikke under 5 kg.
    Så check med det pågældende selskab, reglerne er meget forskellige.

• #8   23. jul 2009 Det er mindre stressende for hunden, at opholde sig i lastrummet - lastrummet er jo faktisk både opvarmet og oplyst.

Jeg har jo lige fløjet med Liva, og jeg ville simpelthen ikke byde hende at komme med i kabinen - transporttasken må max måle 40 x 25 x 23 cm Det er altså ikke ret stort :-S Og det er et krav, at hunden skal kunne stå oprejst i tasken, og kunne ligge udstrakt og kunne vende sig.'

Derudover så selvom man på forhånd har reserveret plads til sig selv og hunden, så risikerer man at blive afvist når man tjekker ind, for hvis bare 1 af de andre pasagerer eller 1 fra kabinepersonalet ikke vil rejse sammen med en hund, så kommer hunden ikke med flyet - denne risiko slipper man for, hvis hunden rejser i lastrummet.

• #9   23. jul 2009 Jeg have min lille vuf med i kabinen på et sas fly hjem fra brussel her for en 14 dages tid siden. Og det gik bare perfekt..
    Hun var bare i en normal hundetaske med bløde sider.

Men et lille råd, hvis det kan lade sig gøre, så undgå at sidde ud for motoren, for den kan godt nok larme meget for en hund.

Kommentér på:
Hund med fly...

Annonce