Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flooded bathroom. I did a washing machine cycle and a LOT of water poured out of both the general drain and the shower drain. Pls help 1.200 kr.
  • Tjek om vandlås er skruet rigtigt på 500 kr.
  • Tagpap brænding 9.000 kr.
  • Beskære, fjerne ukrudt, klippe hæk i forhave 1.500 kr.
  • Opsætning af gardin i Velux vindue. 1.000 kr.
  • Tilslutning af 2 vaskemaskiner 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fly selvskaber hund med i fly
  • #1   29. dec 2013 Ryanair gør ikke, så meget ved jeg

• #3   29. dec 2013 er så irriterende så faktisk en artikel for nogen tid siden der sammenfattede reglerne fra forskellige selskaber, har prøvet at Google med kan ikke finde den...

tror det var BT eller Ekstrabladet der havde den i ...

men Google flyve med hund, så kommer der noget.... Norwegian gør fx ...

• #4   29. dec 2013 Super tak smiley

• #5   29. dec 2013 Norwegian tillader hunde i lasten, ikke i kabinen.

• #6   29. dec 2013 Som jeg lige har forstået det, er det sådan, at charterselskaber ikke "gør i det med hund", men en del andre selskaber tilbyder det.

Som regel skal hunden inkl. taske/kasse veje under 8kg og tasken/kassen skal kunne være under sædet foran ens egen plads.
    Rigtig mange selskaber, som tilbyder hund i kabine, skriver hunden skal være i en IATA godkendt taske/kasse, men det har jeg undersøgt engang (siddet og læst IATA's regler igennem - ufattelig stor .pdf fil.. -_- ) og der eksisterer ikke IATA godkendte tasker/kasser, for de støtter ikke nogen mærker fremfor andre, da de finder det uetisk. Der er nogle formelle krav til tasken/kassen, som kan forefindes i IATA reglementet, dette skal tasken/kassen leve op.

Btw. jeg tror KLM og SAS tilllader hund, og ellers fx turk (tror jeg det hedder..), arab, og sådan.. Men hæng mig ikke op på det smiley

• #8   29. dec 2013 SAS og Iberia tillader ganske rigtigt hunde i kabinen (8 kg inkl. emballage) ellers i lastrummet.
    IATA godkendte bure "gælder " kun i lastrummet.
    I kabinen er der ingen krav, andet end at tasken skal være vandtæt, og at den skal overholde de mål, som det enkelte luftfartselskab kræver.
    Ikke at jeg npgen sinde har prøvet at få mine tasker målt smiley

• #9   29. dec 2013 Jeg har haft hund med Iberia

Kommentér på:
fly selvskaber hund med i fly

Annonce