{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
735 visninger | Oprettet:

3 hunde i lille hus {{forumTopicSubject}}

Er det bare mig der synes det er uforsvaligt at have to store hunde+en ny hvalp der også bliver stor. (den ene hund er lab/schæfer blanding, den anden en berner senne og den lille hvalp også en berner senne som er datter af den store) i et lille 2 vær. hus med meget lille have til. Den ene har aldrig lært at gå i snor og det er opgivet at lære hunden det samt de ikke går til hundetræning og har aldrig gjort det. til tider sker det de tager til stranden med hundene ellers er det mest havetur.
er det mig der er forkert på den, eller hva? er det ikke synd for hundene???? for det er det i mine øjene og lever ikke op til hundenes behov velfærd!!!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  3 hunde i lille hus
  • #1   28. jul 2009 Jeg kan ikke se det har noget med huset at gøre.

Jeg synes det er trist at de ikke går ture med deres hunde. Men kan ikke se at husets størrelse er et problem

• #2   28. jul 2009 jeg har set huset om mener ikke der er plads til 3 så store hunde da det er meget små rum.

• #3   28. jul 2009 Husets/havens str ser jeg heller ikke som et problem -men når man ikke har så meget plads, er det jo endnu mere vigtigt at gå ture med hundene, og det synes jeg da er et problem at de ikke gør

• #4   28. jul 2009 Ceteris Paribus: helt enig

• #5   29. jul 2009 Jeg bor i et hus på 80m2 og har 3 hunde på tilsammen 165kg., min have er heller ikke kæmpestor.

Det kan sagtens gå, vi går een lang tur om dagen på mellem 1-3 timer(nogle gange også små ture oveni) og resten af tiden står døren åben ud til haven. Mine hunde leger sammen og jeg er sammen med dem, de leger med kaninen, de får børsteture, er med hos naboerne og får besøg af andre hunde. De har det rigtig godt og er glade :o)

Der er mange der tror at fordi hjemmet er lille så kan man ikke ha' hund fordi den ikke har plads nok. Men jeg er nu snarere af den mening at jo mindre hjem jo mere kommer hunden ud og oplever.

En hund har lisså stort behov for at komme ud som vi mennesker har,,og det uanset hjemmet's størrelse ;o)

• #6   29. jul 2009 Jeg synes ikke problemet ligger i størrelsen af huset - men de skal ud og lufte deres hunde noget mere. Som rotterne skriver har de brug for at gå tur hver dag, og at læse avisen osv. De skulle tage at aktivere deres hunde noget mere indendøre også. Specielt med den lille ny.

Jeg bor i en 1 værelses lejlighed med Buller, og lejligheden er 33kvm. Han er en ældre herre (10 år), men på trods af det - så er jeg ude med ham hver dag i en 3-4 timer af gangen. Ud over det får han også lov til at ligge ude på græsset i en lang snor. Vi har ikke en descideret have, så det er endnu mere vigtigt at han kommer ud på tur. Når han kommer hjem fra tur er han som regel træt oven på oplevelserne og lægger sig til at sove i nogle timer. Og ellers laver vi små næse øvelser indenfor og udenfor.

• #7   29. jul 2009 Der skulle stå, i 3-4 timer alt i alt. . . smiley (Det er det jeg bruger på ham på gåture

• #8   29. jul 2009 grunden til jeg skriver det med huset er fordi at de jo ikke bliver luftet eller aktiveret tilstrækkeligt og det gør at de ikke bare er rolig indenfor, og det er der jeg ser pladsen som et problem da nogen af de vilde legetur også sker. Jeg har aldrig set det som et problem når folk har hunde i lejlighed, for oftes kommer de på flere ture end dem der bor i hus(det er jo nemmere med en have tur)

Jeg mener bare ikke man lever op til de behov en hund har når der ikke er plads til dem og de er urolige indenfor fordi der ikke bliver gået nok med dem dagligt, trænet (aktiveret) og især fordi det er så store hunde.

Håber bare at de husker at kastere faderen til den lille tævehvalp eller sterilisere tæven, så der ikke kommer hvalpe af far og datter når hun først kommer i løbetid.

Kommentér på:
3 hunde i lille hus

Annonce