{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
553 visninger | Oprettet:

Hvalp {{forumTopicSubject}}

Hej

Nu er Albert blevet 12 uger, og der er nogle ting vi går og tumler med...

- Hvor lang tid kan en 12 ugers hvalp være alene? Ved godt det afhænger af træning, men vil ikke presse ham for meget.

- Hvordan lærer jeg ham, at det ikke er ok at gø? Han gøer når han vil lege/have opmærksomhed, eller hvis ham bliver usikker i en legesituation. Han kan gø vældig højt, og da vi bor i lejlighed, er det ikke holdbart.

- Da han er hvalp, kan han ikke "holde" til så meget, han går hurtigt "død", når vi er nogle steder (eks. inde i byen eller på marked). Derfor har jeg købt en taske han kan sidde i, istedet for at sidde på min arm. Men han synes godt nok, det er djævlens værk! har prøvet at rose og give godbidder, tage det i små etaper, men han hopper bare op med det samme igen. Hvad gør vi, for at han vil være i den?

- Og sidst, hvordan ved jeg, om han har lopper? Synes han klør sig nogle gange, og ved ikke hvor meget der er normalt. Det er mest på benene og ved halsbåndet han klør/bider.


Tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvalp
  • #1   3. aug 2009 Jeg har mest brugt tasken til at transportere i når vi skulle i bil e.l. MEN har købt en taske der kan lukkes helt, så er der ligesom ikke meget valg. Jeg lod tasken stå på gulvet herhjemme så min hvalp også kunne gå og undersøge den selv og smed nogle gange lidt guf i den som hun så kunne hoppe op efter. I starten kæmpede hun mod tasken når hun blev puttet i den men i dag hopper hun selv op og ser helt forventningsfuld ud når jeg hiver den frem. Prøv evt. at bruge den på vej til noget helt vildt godt. Fx. en rigtig sjov legetur el.l.



Kommentér på:
Hvalp

Annonce