{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.543 visninger | Oprettet:

hvordan lærer de at bruge hundelem {{forumTopicSubject}}

jeg har fået en hundelem. men de vil ikke bruge den. har forsøgt at vi dem den. lokke med godbidder og proppe dem igennem. men ingen ting virker.

det er ikke de mest veltrænede hunde i verden.

har nogen af jer en ide til hvordan jeg lærer dem at bruge den den.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvordan lærer de at bruge hundelem
  • #1   17. aug 2009 har du prøvet uden lågen i starten, indtil de virker til at ha fanget ideen?

• #2   17. aug 2009 næææ - det har jeg faktisk ikke tænkt på overhovedet.. *gg*

• #4   17. aug 2009 Hehe anskaf dig et par katte *gg*

Da trunte var hvalp, havde vi kattelem til vores katte som de lystigt brugte - og det fattede trunte MEGET HURTIGT, så den måtte låses - da der endnu ikke var indhegning.

• #5   17. aug 2009 Vi har lært vores hunde det ved at starte med at have lågen åben, så den lærer at se fordelen ved hullet i døren ;o)

Siden har vi ganske enkelt lokket ved at stå på hver sin side af døren med lågen lukket - hjulpet lidt i starten ved at støtte lågen, så den ikke i så høj grad lagde sig på hunden - og kaldt på hunden.

Det fiser hurtigt ind - hvis det vel at mærke kan betale sig at hoppe igennem :o)

• #6   17. aug 2009 Da Mickey skulle lærer at komme ind og ud af mine forældres hundelem, stod jeg på den anden side af den og lokkede ham igennem. Bagefter gik jeg ind igen og lokkede ham atter igennem. Der var ikke andre veje end hundelemmen, da jeg lukkede den almindelige dør.

Gentog det et par gange og så var det egentlig det smiley I dag fiser han ind og ud af den uden problemer smiley

• #7   18. aug 2009 Jeg startede med at stå på modsatte side og åbne lemmen ind mod mig selv og kalde på hunden. Efter få gang, slap jeg lågen, når hunden var halvvejs ude og til sidst stillede jeg mig bare på modsatte side og kaldte. De lærte det RIGTIG hurtigt... mindre end en halv dag. De havde begge prøvet det lidt før hos en veninde og der kiggede de bare på, hvad hendes hunde gjorde. Når jeg har haft hunde på besøg her, har de ret hurtigt lært det af mine.

• #8   19. aug 2009 min lille hund vil ikke bruge den med låge.. Det skal siges vi har både kattelem og hundelem.. Den store kunne pludselig ikke komme ud af den lille mere så var vi nødt til at sætte en stor i også... Men det er ihvertfald et godt bud at starte med at lade den stå "åben" i starten...

Kommentér på:
hvordan lærer de at bruge hundelem

Annonce