hundeskovene på sjælland {{forumTopicSubject}}
Jeg har nu i min lange sommerferie tilbragt en del tid ude i den danske natur med min nye schæfer hvalp Hexi...det har da været skønt at gå en masse lange ture og få lidt motion.
anyways, jeg vil bare dele min erfaring og fornøjelse med hvilke skove jeg har besøgt og hvorfor.
Høve hundeskov i Asnæs= En kæmpe oplevelse, super skønt, med vand, skov og strand. KÅRET FRA MIG SOM NR 1 HUNDESKOV på SJÆLLAND:
simpelthen ubeskrivelig hyggelig og Hexi har nydt at både bade og gå gennem denne dejlige skov hvor naturen simpelthen overskygger alt! ET MUST BESØG!!!
Næstved hundeskov: OK, god inhegnet løbeområde med skov og stiger og et stort jorg/sand område hvor hundene leger sammen, desuden bænke at sede på. Der har været mange hunde og legene kan være lidt voldsomme, men ellers et fint sted at prøve.
Tølløse hundeskov, indhegnet, ikke så stor og er primært bare en sti man følger...ok men er desværre overstået på 10 min og hundene kan ikke lege sammen, da det kun er en sti.
Hedeland: Har besøgt Hedeland idag....NEJ, hvor var det dog røvsygt....ja undskyld, men jeg fik en fornemmelse at Hexi selv kedede sig..."hundeskoven" lad os kalde det hundefoldene istædenfor. 3 store indhegnet hunde folde, som mindede om en hestefold med ikke andet en græs på og så stod der 2 bænke....det var enormt kedeligt.....( synes jeg)...efter at have gået igennem hunde engen, så kørte jeg ned til den anden side af hedeland, der stødte jeg på en kæmpe kunstig sø, hvor Hexi fik svømmet en del....det var så ok, men tror ikke den tilhørte nogen hundeskov men god var den alligevel.
SØEN ER FIN! men HUNDESKOVEN VAR IKKE BESØGET VÆRD:
(jeg beklager, hvis jeg har gjordt nogen sure ang. de forskellige skove, men jeg ville alligevel dele mine erfaringer )
ER der andre såkaldte hundeskove som er besøget værd, så sig til, ellers så er HØVE hundeskov stadig min favorit!!!!!
apr 2006
Følger: 42 Følgere: 59 Hunde: 1 Emner: 923 Svar: 5.107
Og ja, Hedelands og Tølløses hundeskove er røvsyge, rent ud sagt :oO
sep 2007
Følger: 6 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 79 Svar: 154
apr 2006
Ellers sig til, så kan vi mødes derude en dag
jun 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 3 Emner: 56 Svar: 3.206
Har aldrig oplevet andre, da jeg ikke bryder mig om hundeskove generelt, og har hørt om altfor mange dårlige oplevelser.
sep 2007
Følger: 6 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 79 Svar: 154
Tror egentlig jeg tager derud imorgen ved 11 tiden
apr 2006
aug 2004
Følger: 7 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 79 Svar: 329
feb 2006
Følger: 24 Følgere: 21 Hunde: 4 Emner: 237 Svar: 1.098
hundeskovene på sjælland