{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
872 visninger | Oprettet:

Hundepension {{forumTopicSubject}}

Halløj smiley

Jg ville bare høre om der var nogle der kendte et hundepension/hundekennel, som er rigtig god, og ikke ligger alt for langt væk fra kbh, og selvfølgelig til en rimelig pris. Men kvaliteten er hundepasningen skal selvfølgelig også være i top.
Fordi 135-140 kr pr dag, sys jeg begynder at blive lidt dyrt.

På forhånd tak:)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hundepension
  • #1   25. aug 2009 De fleste hundepensioner har en startspris på 125,00 pr dag. så hvis man vil ha passset sin hund, så må man også betale for det, intet er gratis i dag. (desværre)...

  • #2   25. aug 2009 Da vi skulle en uge til Bornholm, fik vi en meget ansvarsfuld ung pige til at komme og bo her og passe hundene:-). Det kostede mere end 140,- om dagen, men det var alle pengene værd:-)

  • #3   25. aug 2009 Vi bor fyn - men desværre nej - det mangler vi også. 1 km. herfra er der blevet opstartet noget som vi mener ligner en hundepension, der er lavet 10 udebure, men de mangler åbninger indtil den tidligere stald hvor hundene går - jeg har p.t. kun 1 gang set 1 hund i de hundegårde i de sidste 2 år.
    Det gør det jo ikke nemmere at det er en muskelhund du har - så jeg kan godt se dit problem , men det har Linda S også.
    Skal vi starte en gruppe diplomater for ordentlige ejere af hunde?


  • #4   25. aug 2009 Jeg har lige boet i en venindes lejlighed og passet hendes hund i 8 dage.. hun fyldte køleskabet op og det var det..tog selvf. ingen penge for det..men sådan ville jeg også allerhelst have passet min hund..eller i et privat hjem hos nogen de kender- er det ikk en mulighed? Men ja Slangerup skulle være ganske god, det er den jeg kan komme på smiley

  • #5   25. aug 2009 Hmm 140 kr pr hund pr dag er da ikke specielt dyrt.
    Jeg gir 180 kr pr hund pr dag, hvor jeg får passet mine hunde..


  • #7   26. aug 2009 nu bor jeg i vestjyllnad og kender ikke nogen pensioner, men ang. pris så gir jeg 125 kr om dagen. med i prisen er foder, gåture to gange om dagen og ellers lufte/legeture i en stor indhegning. det synes jeg er billigt.



  • #8   27. aug 2009 Tim B.
    Hvad fanden er det for et svar at komme med?

    Selvfølgelig vil jeg ikke gå på krompomis når min hund skal passes, hvis det sted der er det bedste for ham koster 150 kr om dagen, jamen så er det bare sådan. Men kunne bare godt tænke mig at se udvalget på hundepensioner og hundekenler, og det kunne jo godt være der var nogle herinde der havde nogle gode erfaringer med et bestemt sted.


Kommentér på:
Hundepension

Annonce