{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
587 visninger | Oprettet:

Busy Buddy Tug-A-Jug - Erfaringer? {{forumTopicSubject}}

Hej smiley
Jeg købte i går en medium Busy Buddy Tug-A-Jug til min Aussie hvalp på 14 - snart 15 uger. Jeg har puttet små hårde runde bidder i, som jeg godt selv kan få ud ved at trække i tovet - Ikke helt nemt, men det kan lade sig gøre. Men tøsen kan åbenbart ikke hitte ud af det. Og nu gider hun ikke rigtig forsøge mere.
Hvad er andres er faringer med Tug-A-Jug? Får de det lært? Hvilke bidder har I erfaring med er bedst?




Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Busy Buddy Tug-A-Jug - Erfaringer?
  • #1   26. aug 2009 Samson gider den heller ikke, den er umiddelbart alt for svær.

  • #2   26. aug 2009 Ge Lica S: Øv...jeg tror jeg drager samme erfaring smiley

  • #3   26. aug 2009 Cody har også én, men han kan ikke finde ud af den :S

  • #4   26. aug 2009 Jeg tror under alle omstændigheder den er for svær for en hvalp på 14-15 uger.

  • #5   26. aug 2009 M A N Har du vidst hende hvordan man gør? Har du mulighed for at gøre den rigtig nem til at starte med? Kan du sende mig et link af den der busy buddy tug a jug? Er bare nysgerrig! smiley

  • #6   26. aug 2009 Czako synes den var kanon sjov at rende rundt med i munden.
    Når han så ville have en godbid ud af den, kom han hen til mig og gav mig den, så jeg holdte flasken mens han hev i tovet. *GG*
    Jo, jeg synes også, den er noget svær for hunden alene og bestemt for en 14 ugers hvalp. :o)


  • #7   26. aug 2009 Det er sådan en fætter her:
    (link fjernet)

    Jeps jeg har vist hende hvordan den virker. Leger med hende med den og får hende til at hive i torvet for at få nogle bidder ud - men det virker bare ikke så godt smiley
    Jeg vil prøve at lægge den til side til hun bliver lidt ældre...


  • #8   26. aug 2009 Mht at gøre den nemmere, så har jeg tænkt på at byttet rebet ud med et tynderer - stadig med en stor tyk knude inde flasken - så der blive mere luft omkring rebet for bidderne at passerer smiley

  • #9   26. aug 2009 Okay, men prøv at "træne" med hende måske 5-10 min om dagen, så tror jeg da det kommer hurtigt. Men hun må bare ikke føle at det er ren nedtur, hun skal have nogle succes oplevelser med den for at få blod på tanden!

    Held og lykke smiley


  • #10   26. aug 2009 Bassen lærte at bruge den. Og hun er ikke snedig til den slags..

    jeg kom en masse bittesmå bløde godbidder i. Faktisk en blød "oksestav" fra chrisco som jeg havde knækket i bittesmå stykker. Så kom jeg mange i. Jo flere der er i, jo nemmere er den.
    Så sørgede jeg for at rebet var helt inde i.

    Når hunden så prøvede at daske til den, kom der en godbid ud. Efter kort tid forventede hun at der kom noget når hun slog på den, men når de ikke længere lå i halsen, faldt de ikke så nemt ud. Pludselig fik hun ramt snoren, og så kom der sq mere ud! Hurtigt lærte hun så at hvis man slog på den således at snoren blev bevæget, kom der godbidder ud.
    Nogle hunde hiver også i snoren med munden, men det er Basse alt for destruktiv til..


Kommentér på:
Busy Buddy Tug-A-Jug - Erfaringer?

Annonce