{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
783 visninger | Oprettet:

Spørgsmål vedr Hvalp {{forumTopicSubject}}

hej jeg har lige fået min dejlige Bullmastiff hvalp hjem i lørdag, hun er nu lige blevet 9 uger.... skønt

Jeg er ved at vende hende til at være alene ude i hundegården sammen med den store og det går faktisk rigtig godt.... men nu er det jo langt tid siden jeg har haft hundehvalp så jeg er jo lidt "pylret" omkring sådan en lille en, er jo vant til stor voksen hund på 50 kg.

mit spørgsmål går på om hvor sart sådan en lille kortpelset hunde hvalp er overfor "kold" beton.... hun har tæpper og sit bur derude med dejligt plys i og adgang til græs samt solvarme fliser. Men hun ligger sig oftest på det kolde beton gulv under halvtaget hvor der ikke er sol... hvor obs skal jeg være på det med hensyn til kulde på hendes store bare mave????


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spørgsmål vedr Hvalp
  • #1   27. aug 2009 Uha det ved jeg faktisk ikke. Men jeg forestiller mig at det er fordi hun har det varmt at hun vælger det kolde beton. Jeg TROR ikke at det gør så meget når hun selv kan vælge. Og det lyder det jo til at hun kan.

  • #2   27. aug 2009 Først og fremmest stort tillykke med den lille nye....Skøn ser hun ud...
    Håber vi får hende at se til nogle udstillinger?
    Det er jo svært når hun selv vælger de kolde fliser, men når hun ikke er ældre og lige er flyttet i nye omgivelser, skal man altså passe på hun ikke bliver for kold. De små vapser kan hurtigt få sig en forkølelse. Så jeg vil da nok sørge for hun ikke ligger der ret længe af gangen og så passe på med træk.
    Men igen, er der jo meget forskel fra hund til hund, hvor sarte de er....


  • #3   27. aug 2009 ja jeg er er meget obs på at hun ikke ligger der forlænge men samtidig skal hun jo også selv lære at justere det.... men er nok lidt over pylret overfor sådan en lille str....


    Rikke A: udstillinger skal hun så absolut på ingen tvivl om det håber at DKK når at lave papirerne på hende så hun kan nå julesponsor i år


  • #4   27. aug 2009 Hun skal nok lære selv at justere det når hun bliver ældre. Synes bestemt det er en god ide at være lidt ekstra pylret, når hun ikke er ældre:-)
    Jeg har to bullmastiffer. Min hanhund er aldrig syg og har aldrig været, hvorimod min tæve rager alt til sig...Så det er meget individuelt hvor meger hensyn der skal tages.....
    Det ku være fint hvis i når juleudstillingen, om ikke andet må i jo komme og kigge....Hvad med Tommerup i næste weekend? Der kommer mange bullere og vi plejer at have en rigtig hyggelig dag. Så der skulle i overveje at kigge forbi....


  • #5   27. aug 2009 Rikke A: det regner jeg bestemt også med at gøre men er lidt i tvivl om hvorvidt den lille skal med eller ej...

Kommentér på:
Spørgsmål vedr Hvalp

Annonce