{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
303 visninger | Oprettet:

tand sidder forkert?! (hvalp) {{forumTopicSubject}}

godmorgen...

nu ligger jeg her på en sygedag og "hygger" på sofaen med min lille hvalp. og han er så småt begyndt at skifte tænder, og derfor tog jeg lige et kig på bisserne...

jeg har nu set at hans ene tand i undermunden (den der er så dejlig spids ved siden af de små fortænder) sidder helt forkert.
den har lavet hul i overmunden, eller gummen hedder det vel...
den burde "glide" udenpå gummen, som den anden gør, men den går direkte op i så der er et hul den "gemmer" sig i når munden er lukket ...

mit spørgamål er nu, har andre oplevet dette, og når han skifter tanden ud, tror i så det ændre sig? smiley

og hvad skal jeg eventuelt gøre...? det ligner ikke det genere ham, men det genere mig lidt smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tand sidder forkert?! (hvalp)
  • #1   28. aug 2009 Hvis det er hjørnetand (rovtand) så kan den sagens gener en smule, da det er denne tand, som er en af de sidste der bliver skiftet,

Du skal huske på at når hunden skifter tænder, så kan der opstå hævninger og blødninger, det er ganske normalt, og det forsvinder igen af sig selv.

• #2   28. aug 2009 okay... tror ikke det er en hjørnetand når den sidder så langt fremme. det er den aller forreste af de "store" tænder. men jeg må nok bare holde øje med om der bliver nogle problemer med det...

håber at det retter sig ud når de faste tænder kommer smiley
    ser ikke behageligt ud, men han brokker sig ikke... endnu ...

men okay, tak smiley

• #3   28. aug 2009 ellers er det til dr. dyr og få den rykket ud

Kommentér på:
tand sidder forkert?! (hvalp)

Annonce