{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
666 visninger | Oprettet:

Tage på? {{forumTopicSubject}}

Halløj smiley

Jeg har en rigtig dejlig hunhund på 1 år - hun er lige blevet 1 år i dag..
Men synes hun har tabt sig her på det sidste, efter jeg er begyndt at gå til svømning med hende.

Kom med nogle gode fif, til hvordan jeg kan få hende til at tage på.. (Hun har nærmest ikke 1 g fedt på kroppen, det er muskler..)
Hun er en blanding en af fox terrier og en jack russel terrier..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tage på?
  • #1   1. sep 2009 Tja -spiser hun godt nok? Hvis ja, så ville jeg da ganske enkelt sætte foderrationen op.

    Hvis det så ikke er nok, kan man overveje et højenergifoder.


  • #2   1. sep 2009 Hun har mulighed for at spise, når hun er sulten - har altid sit tørkost stående.. Pedegree junior

  • #3   1. sep 2009 Maja -det er for de fleste hunde en fordel at blive fodret x antal gange om dagen (1 eller 2 er passende for en hund på omkring 1 år), da hunden på den måde når at blive sulten imellem måltiderne.
    Når maden står frit tilgængeligt, når hunden aldrig rigtig at blive sulten, og er hunden lidt småtspisende, har den osse godt af at blive sulten (der ER hunde der bare ikke kan spiser nok, hvis ikke foderet er frit tilgængeligt, men det er altså de færreste der har det sådan, når de først lærer de nye vaner).
    Derudover kan du meget bedre kontrollere hvad hunden spiser, når den får faste måltider.

    og så ville jeg overveje et andet foder -pedigree er kort sagt junkfood i hundeudgaven (og ikke engang særligt billigt heller). Hvis hunden vil spise andet foder, så ville jeg uden tvivl skifte.




  • #4   1. sep 2009 En hund skal ikke være tyk, den må godt se lidt muskeløs ud, så man kan ane en smule af dens ribben, hvis den er meget korthåret, eller at man kan mærke dem, hvis hunden har meget pels.

    Og det er klart at når man træner svømning, så udvikler hunden sine muskeler og sener, og hunden får en bedre kondition.


Kommentér på:
Tage på?

Annonce