{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
833 visninger | Oprettet:

ok. at stemme hund ud grundet racen? {{forumTopicSubject}}

Jeg har nu flere gange set, særligt på det sidste, at brugere herinde stemmer bestemte racer ud, det selvom der er fine billeder og en ok. beskrivelse...
her er det naturligvis muskelhunde racerne jeg taler om.
Jeg synes det er brand ærgeligt at se folk udøve "selvtægt" på denne måde for et forum der skulle være åbent for alle.. -også dem med blandingshunde, og dem med muskel hunde.. hver sin lyst jo.
Jeg selv er ikke specielt vild med racer som labrador og golden, men kunne da ikke drømme om at stemme en hund ud på baggrund af min personlige holdning, det ville være en tand for useriøst.. er de generelle betingelser overholdt, jamen så får hunden da et velkommen herfra!
En ting er at der i markedet ikke må handles med tavleløse muskel hunde, helt fint, ..men at sidde ved sit tastatur og lege mini politiker mener jeg er latterligt..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ok. at stemme hund ud grundet racen?
  • #1   4. sep 2009 Jeg er fuldstændig enig.. især når man ofte ser andre hunde blive stemt ind med de TYNDESTE beskrivelser osv smiley

• #2   4. sep 2009 Giver dig helt ret.. det er ikke fair.. alle er velkommen herinde

• #3   4. sep 2009 Hvis der er tale om en race som er forbudt i DK( amerikansk pitbull terrier eller tosa inu ), så synes jeg det er helt okay..

Og går ikke ud fra at nogen HA'er sletter en hund / bruger fordi nogen ikke kan lide racen ( lovlig race)

• #4   4. sep 2009 Vi er osse glade for at vores blandingshund Sofus har bidt sig fast herinde smiley
    Men det er ikke fair .. alle skulle gerne være velkomne herinde ..

• #5   4. sep 2009 Enig med Tina og Alex smiley
    De forbudte racer skal ikke være her.

Men muskelhunde ellers skal da selvfølgelig være velkomne smiley

• #6   4. sep 2009 ..nej selvfølgelig skal her ikke være ulovlige racer, ..jeg er sådan en slags idealist som går ud fra at når noget er forbudt, ..jamen så forekommer det ikke, -nu er jeg så til gengæld heller ikke dummere end jeg godt ved racerne stadig er at finde i dk, men på hg hører de ikke hjemme.

• #7   4. sep 2009 @chine.. jeg mener nu ikke brugerne har ret til at bruge deres stemmer som de vil, ..det er jo det som er selvtægt, og der står ordret (så vidt jeg husker) -stem kun hunden ud hvis de generelle betingelser ikke er overholdt, så personlige holdninger hvad angår race valg, synes jeg hører debatterne til, ikke indgangs døren!

• #8   4. sep 2009 ja hvis det sker på baggrund af racen alene og den ellers er lovlig og beskrivelser og billeder er ok, så er det noget svineri!!!
    Jeg stemmer jo heller ikke chihuahua ud - selvom jeg synes det er nogle underlige små væsener:-)

• #9   4. sep 2009 Hvordan ved du egentlig at det er pga racen de bliver stemt ud ??
    Jeg giver da ikke oplysning om grund til udstemme så det er offentligt tilgængeligt...
    Hvis det er nye hunde der skal stemmes ind eller sfvises, så giver jeg heller ingen grund.. Overhoved.. det er ikke en mulighed

• #10   4. sep 2009 CHINE: men ville du stemme en hund ud, bare fordi det er en race du ikke selv er forelsket i - hvis ellers billeder, tekst osv var iorden??

• #11   4. sep 2009 Pepsi : Selvfølgelig ville hun ikke det...

• #12   4. sep 2009 Eiii ok beklager - men hvis det var sådan en fjern tanke at nogen vil undlade at stemme en hund ind alene pga racen, hvad handler indlægget så om!!!!

• #13   4. sep 2009 ...nej vi giver ingen begrundelse når vi stemmer en hund ind eller ud, men spøjst er det at se som fks. i dag hvor først en fin amerikansk bulldog, med fine billeder og fin tekst næsten bliver stemt ud og dernæst en ligeså fin engelsk bulldog...
    det har stået på næsten ligeså længe som den generelle muskelhunde debat.
    jeg kan ikke tro jeg er den eneste der har lagt mærke til det og undret sig?
    @chine ..jeg mener jo ikke det er "tilladt" at afvise en hund grundet racen herinde, derfor står der som jeg også før skrev "afvis kun hvis generelle betingelser ikke er overholdt" når du skal stemme.. altså med andre ord: der er regler for hvornår du må stemme en hund ind eller ud, jeg vil tro det er det der menes med generelle betingelser??

• #14   4. sep 2009 Der er ingen regler for, hvad man må stemme ud for - det er en indivduel vurdering.

Så det er naturligvis ok....

Så længe konceptet er, som det er.

• #15   4. sep 2009 Jeg vil nu stadig stemme i med Karen.

• #16   4. sep 2009 (link fjernet)

her er de generelle betingelser som skal være overholdt for at blive accepteret som bruger på hg.
    her står ingen steder noget i retning af.. stem ud hvis du ikke bryder dig om racen...

• #17   4. sep 2009 Karen, næ, men der står sørme heller ikke at man ikke må.

Det er PERSONLIGE kriterier, der lægger til grund for ens velkomst/afvis-stemmer.

Så det må man altså HELT selv om.

• #18   4. sep 2009 @ *ch*
    vel er det da ej personlige kriterier der skal ligge til grund for ind/ud stemmer..
    netop derfor står der også på siden hvor du stemmer at du kun skal stemme ud hvis de generelle betingelser, som adminestratorerne har brugt tid på at skrive ned, ikke bliver overholdt.
    at give en udstemme udelukkende fordi du ikke bryder dig om hundens udseende er da raceistisk og dybt forkert.
    dette forum er for alle hunde (lovlige i dk) og deres ejere og ikke op til den enkelte bruger at sortere i som det passer dem.

• #19   4. sep 2009 Jeg skal være klar op, om det er udstemmer eller afvisningsstemmer, vi snakker om?

Kommentér på:
ok. at stemme hund ud grundet racen?

Annonce