{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.155 visninger | Oprettet:

arrig schæfer hund :S {{forumTopicSubject}}

cyklede over i føtex for at handel lidt ind, og stiller min cykle hvor de nu skal stå... ca 4 meter fra mig står en svhæfer bundet, da den ser mig begynder den at knurre og vise tænder :S tænker bare " nå nå den har vel en dårlig dag". en anden kunde kommer så og skal ha sin bil, som holder lige foran hunden, da han går hen i mod bilen, begynder hunden at skabe sig, den gør og viser tænder, lige da manden skal til at sætte nøglen i bilen, får hunden revet sig løs og angriber manden! den hoppe op for at bide med tænderne blottet, manden ser heldigvis ud til at have forstand på hunde, skal han forholder sig rolig, og taler med lave stemme til hunden så den ikke længer hopper op og vil bide. hunden står stadig lige foran ham og viser tænder osv.. jeg står stadig ved min cykel, og forholder mig helt roligt og undgår at kigge direkte på hunde, for ikke at provoker den, da den nu skifte vis ser på mig og den anden mand, stadig meget agrasiv. En 3 kunde er så løbet ind i butikken, så de kan få fadt i ejeren til den. Da ejeren kommer ud ( en "brian type") siger han ikke noget, tager bare sin hund og binder den fast igen ( står med en lang line på ca 2,5 m) og går ind og handler vidre! han siger ikke en gang undskyld eller noget! Sikke en idiot!!!!!
var bare glad for jeg ikke hade min egen hund med !


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  arrig schæfer hund :S
  • #1   5. sep 2009 syns os det var rigtig ubehagelig og stå der, øv øv for schæfer er ellers en dejlig race ( min far var træner og trænede selv vores gamle schæfer) så måske den ikke er stimulert ordenligt, eller bare meget usikker smiley
    Men syns at det er for dårligt den hade og fik så lang line, og hvis ejeren ved den kan finde på at bide at den så ikke har en mundkurv på.. for der kommer jo også børne familier og handler ind, og tænk nu hvis det hade været en barn som den hade set sig sur på :S


  • #2   5. sep 2009 Vi læser nok om det i avisen i morgen. eller også i politirapporten.

  • #3   5. sep 2009 Det er svært for en hund, når den sender så mange afstandssøgende signaler som ikke bliver overhørt.

    Det er klart, at det kan bilejeren jo ikke - han kan ikke blive hængende for evigt - men resultet er for mig forståligt.

    En kommentar til det, at den ville bide - hvis den ville det, havde den gjort det.
    Når en schæfer for alvor er tosset, og vil bide, så når man ikke at gøre noget før det er for sent.

    Den har forsøgt at få ham væk med alt, hvad den kunne - uden at bide.

    Jeg kan godt forstå, du er blevet rigtig forskrækket - det har uden tvivl set meget voldsomt ud. Og det er dælme synd for den hund, at den ikke bliver taget alvorligt af ejeren. Den skal ikke være bundet af, det magter den slet ikke.


  • #4   5. sep 2009 Tror nu næppe det kommer i nogen avis, det var jo ikke en kamphund....
    Og jo, Shæfere er også nogle arrige typer mange af dem. Vi har også nogle herude, og de er ikke for børn da


  • #5   5. sep 2009 *CH* Tavlemafioso !

    den bed manden som ville hen til sin bil.. den fik fadt i hans ærme så der skete ikke noget med ham, heldigvis var han go til at få den beroligt og han bakkede væk fra den. men forstår ikke hvorfor man tager sin hund med ud og handle når den åbenlyst ikke er tryk ved det smiley nogle mennesker burde seriøst ikk have hund!


Kommentér på:
arrig schæfer hund :S

Annonce