{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
910 visninger | Oprettet:

alene hjemmeproblemer eller løbetid?? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen
Håber i kan hjælpe mig lidt.
Jeg er den heldige ejer af en dværgpinscher på 3 år og en welsh corgi pembroke på 9 mdr begge hanner.
jeg tager hjemme fra kl 14 hver dag og kommer først hjem kl 23.30 pånær fredag. Har så en dejlig ordning med min mor at hun henter mine hunde kl 18-19 og tager dem så med hjem og foder og hygger med dem ind til kl 9 hvor de bliver afleveret igen kl 21 ca. jeg går selv med dem inden jeg tager hjemme fra samt at min mor går tur med dem os.
I det hele taget synes jeg selv at de har det godt da de kommer ud og gå en del gange samt jeg træner med dem.

Nu til problemet .......
for noget tid siden havde Bob hygget sig lidt under sengen med at smage lidt på tapetet ikke noget stort eller voldsomt på nogen måde. Han havde os markeret i min seng så ret hurtig blev der lukket for adgang til mit soveværelse så nu har de stuen som det eneste hvilket har gået rigtig godt!!! ingen ting der. Så i Fredags da min mor kom for at hente dem hørte hun at han sad og hyllede hmmm tænkte vi begge da vi samme dag havde været en lang tur ude på fællden hvor hundene havde leget og hygget sig i 2 timer. så han burde være godt træt.
Vi snakkede lidt frem og tilbage og blev enig om at han nok havde en dårlig dag.
Jeg snakker så med nogen som bor i blokken overfor og de fortæller at en sort lab bl. som bor i samme blok som dem er gået i løb..

I dag for tæller min nabo at Bob har hylet igår omkring kl 18.30 og igen 22.30 ca. en halv time af gangen)og nogen af de andre dage. Min mor fortæller os at han ikk rigtig gider spise hans mad.

Jeg har selv set at han klappre tænder når han er ude eller hvis vinduet er åben. Og da jeg stod og snakkede med en uden for her til morgen hvor han var med små pev han hvilket han aldrig har gjort før....

Jeg kan ikke finde ud af om det kan være løbetiden eller om det er alene hjemmeproblemer.
jeg har nogen gode naboer som er lige glade med det, da jeg jævnligt banker på for at sikre mig at de ikk larmer. Har sagt at hvis det er alene hjemme problemer har jeg ferie i dec også kan jeg starte forfra ..

Det her blev lidt langt nogen som har nogen erfaring med det her????Nogen bud


Kommentarer på:  alene hjemmeproblemer eller løbetid??
Kommentér på:
alene hjemmeproblemer eller løbetid??

Annonce