{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
368 visninger | Oprettet:

Aktivering af hund. {{forumTopicSubject}}

Vi passer lige hund til idag - eller i morgen, er ikke helt sikker endnu.

Problemet er bare at hun hele tiden er oppe at køre, selvom hende og bella render rundt og leger, og bella er ved at falde død om af udmattelse, så fortsætter den anden fandme - HELE TIDEN!!!!!!

Det hjælper ikke at træne med hende, det gider hun ikke, og så går hun bare igen :s

Det er en blandings hund, noget irsk setter ... og vist nok labrador.

Hun ligger maks stille i sin kurv 5 min af gangen, ellers render hun rundt, nedstirrer mig, gør af mig, irritere Bella eller trunte ( de er ikke helt vågne endnu )


SÅ NOGLE GODE RÅD ?????
Jeg kan ikke gå tur med hende, før senere, da kæresten ikke er hjemme, og det bliver et helvede at lade de andre hunde blive hjemme så.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Aktivering af hund.
  • #1   28. sep 2009 Kunne det tænkes hun er stresset over at blive passet ude ?

    Ellers kan du måske smide hendes mad på en græsplæne eller rundt i huset


  • #2   28. sep 2009 ***Rene*** - overhoved ikke, hun er tit herovre og lege med Bella, og vi har tit passet hende ... men hun er en MEGET aktiv hund.

    God ide med mad i græsset ....problemet er bare at det kun er spændende i 10 min :S - sådan er det med alle hundene her, så er maden ikke interesant. smiley


  • #3   28. sep 2009 At hunden er aktiv betyder ikke at den ikke kan slappe af. Jeg syne faktisk osse det lyder som om den er lidt stresset (hvis ikke grundet pasningen så bare helt generelt).

    Jeg tror jeg ville bede den lægge sig -at ae den roligt kan måske få de til at slappe lidt af. Og så ellers bare sende den tilbage i kurven hver gang den kører op igen.


  • #4   28. sep 2009 læg et godt langt spor med nogle lækkere guffer som pølser eller frikadeller

  • #5   28. sep 2009 Tsg hende med i den nærmeste skov...
    Find en skråning og kast noget ned af den som du ved hun vil hente... Bliv ved med det i 30 min til 1 time så skal der nok falde ro på... Har haft en chefer en gang der også var sådan... Og var lige meget hvad vi gjode så blev hun ved og ved og ved og vi andre kunne i mere til sidst... Hun fik dog konstateret damp og fik medicin og det virkede... Men turen i skoven op og ned af skråningen virkede også på hende smiley


  • #6   28. sep 2009 ups tsg er tag hihi

  • #7   28. sep 2009 Maj -kaste pind/bolde er faktisk en ret stressende leg for hunde. Og selvom hunden bliver fysisk træt af at løbe, så bliver den på ingen måde mentalt stimuleret af det, og det kan efterfølgende være endnu sværere at få hunden til at slappe af

  • #8   28. sep 2009 vom hause izmir's C

    Synes ikke det er en god ide at butte sin hund i bur hvis den er lidt for aktiv... Det er jo noget af en straf at få synes jeg... Ville personlig ikke selv bryde mig om at komme i et rum fordi jeg er lidt for aktiv... De har jo ikke mulighed for at gå rundt og aktivitet er nu en gang en hunds adfær... Er så også forskællig fra race til race men vil ikke anbefale at sætte sin hund i bur fordi den er for aktiv er seriøst for ondt efter min mening


  • #9   28. sep 2009 Michelle

    Hold da op, det var jeg slet ikke klar over :o)
    Ja så vil jeg ikke lige anbefale den tur i skoven hehe...
    Så har jeg lært noget nyt idag...
    Men som vibeke skriver lig et godt spor så den rigtig kan få brugt hovedet og næsen :o)


  • #10   28. sep 2009 Ej for pokker da min stavetavle er da ikke for god idag... LOL
    Putte og ikke butte LOL


  • #11   28. sep 2009 hehe ja ikke altid sådan når man skriver for hurtig smiley

Kommentér på:
Aktivering af hund.

Annonce