{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Alka sygeforsikring
  • #1   30. sep 2009 Jeg har ansvar igennem Alka og spurgte efter sygeforsikring sidste år, og der sagde de at de ikke havde nogen.

    Men her er en oversigt over hvilke selskaber der har sygeforsikring, og reglerne i de forskellige :o)

    (link fjernet)


  • #2   30. sep 2009 Tak Tanja jeg kigger den lige gennem :0)

  • #3   30. sep 2009 Tanja H
    min veninde arbejder hos alka
    de er ved at stille betingelser op på sygeforsikring

    så den kommer inde ret længe, men tror ikke den bliver lige så go som alm brand


  • #4   30. sep 2009 Jeg har haft snakket med alka igår, de har kun den almindelige ansvars og udvidet ansvar til hund.

    Ellers kan du forsikre direkte igennem dyrekassen.


  • #5   30. sep 2009 lykke +
    Det fik jeg også at vide igår ;-D


    Men generelt er de lidt dyrere end da andre. Det eneste vi har ved alka er min kærestes bil da han kan få den billigere end andre steder pga respekt for fart kursus.

    Og en meget meget smartass sælger ved Codan sagde at når man boede sammen måtte man ikke have forsikring flere steder, kun et sted, som self skulle være ved ham jo. Det kunne den københavnersnude godt glemme!!


  • #6   30. sep 2009 Forsikringen er ikke til mig, jeg har dem alle 3 i Nykredit.

    Men en bekendt som har tegnet en der.

    Tak for jeres svar :0)


  • #7   30. sep 2009 Vivi - Farmor til 11 hvalpe *
    1 november skulle alka ha den klar, jeg ringede lige til hende
    hun ville prøve at liste en kopi af betingelserne med hjem idag ( hun bor hos os i øjeblikket pga skilsmisse)

    ja de er så dum smarte mange af dem

    jeg er virkelig glad for alm brand, og jeg har kun den ene forsikring hos dem, de krævede ikke at jeg skulle flytte de andre forsikringer


  • #8   30. sep 2009 lykke +
    Ja jeg fandt ud af at jeg kunne spare 2000 på min bilforsikring årligt, dog kan jeg ikke flytte min hunds forsikring da han er 5 år og 2 mdr, har den igennem top danmark (danske forsikring) Og har ansvar, udvidet ansvar, sygdom og tandskade. Kun på sygdommen har jeg 860 i selvrisiko - betaler 1719,- pr år


  • #9   30. sep 2009 Vivi - Farmor til 11 hvalpe *

    min bank rådgiver i danske bank tilbød mig den igår

    men mener ikke de har liv langt dækning, men kun 10 år som de fleste

    også har alm brand kun 300 i selvrisiko


Kommentér på:
Alka sygeforsikring

Annonce