Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af to stk. Ballofix-ventiler 500 kr.
  • Maling oprydning 600 kr.
  • Klippe ligusterhæk og bortkøring af affaldet 1.999 kr.
  • Tømrer søges til rådgivning og delvis hjælp ved renovering 205 kr.
  • Skift af 3/4 tommer brugsvandsrør 1.764 kr.
  • Lugning af bede 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hund med hjerneblødning
  • #1   7. okt 2009 Jeg har haft en hund med hjerneblødning, hvad vil du gerne vide?

• #2   7. okt 2009 enig bare om den kunne leve med det, og ikke mindst hvordan det ændrede sig i sind, ja hvis den altså gjorde det...

• #3   7. okt 2009 vores rotweiler fik en hjerneblødning, han blev blind og måtte aflives.. desværre ;O(( vi savner ham stadig... men hans var meget slem...

• #4   7. okt 2009 Kendte engang en lab der fik en hjerneblødning. Pludselig begyndte han at gå i cirkler på marken, og kunne intet andet, så han blev aflivet.

• #6   7. okt 2009 Min nabo´s labrador fik en hjerneblødning for 3 år siden. Han vågnede ved at hun faldt ned af sofaen og kunne ikke rejse sig. Hun var lammet i den ene side, men det gik heldigvis godt. Det gik langsomt fremad og i dag har hun ingen mén.
    En af mine tidligere hvalpe fik en hjerneblødning, da han var 6 mdr. De gik tur på stranden, da han pludselig faldt om. På vej til dyrlægene døde han desværre.

• #7   7. okt 2009 Tak for alle jeres svar.. :0)

Ikke nogen hvor hunden ændrede adfærd?

• #8   7. okt 2009 Min korthår begyndte at hikke, og det gjorde han i 1½ time. Det er ikke normalt for en 10årig hund. De første dage var der ikke noget, men så blev han dårlig og kastede op. På det tidspunkt vidste jeg ikke at det var en hjerneblødning.
    Han fik det ok igen, for så et par dage efter at blive syg igen og kaste op. Til dyrlæge med ham, hvor hun kunne konstatere at han havde fået et par hjerneblødninger. Han gik aldrig skævt eller blev lammet, men han havde de opkastninger. De sidste to dage hvor han leved ændrede han sig meget. Han stirrede lige ud i luften når han gik tur, hans bedste legekammerar blev utryg ved ham. Og til sidst joldt han op med at spise.
    Alt dette tog kun en uge, så måtte jeg lade ham sove ind en søndag eftermiddag. Det er nu 8½ år siden og gud hvor jeg dog savner den hund

Kommentér på:
Hund med hjerneblødning

Annonce