{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Testikler
  • #1   7. okt 2009 man kan vist godt.. men tror de fleste anbefaler at fjerne dem begge.. men ja snak med din dyrlæge..

tænker lidt om der er nogen grund til man lader en sidde?? når man nu alligevel er igang med en operation

• #2   7. okt 2009 Hvis stenen ikke er faldet ned nu, er sandsynligheden for den gør det ikke ret stor. Og selv hvis den gør det, er der en sandsynlighed for din hund er bærer af kryptorchisme og derfor ikke bør avles på.

En del dyrlæger anbefaler ikke længere automatisk kastration af kryptorchide hanhunde, da risikoen for kræft ikke er så stor som tidl antaget.
    Men sådan en hund bør self ikke avles på.
    Prøv evt at skrive til CH med Cassius (schæfer) herinde. Cassius er kryptorchid og Ch har undersøgt sagen:o)

Men ja -medmindre i alligevel ville kastrere (og det lyder det jo ikke til) eller krytorchismen giver problemer, så ville jeg nok bare lade den være.

• #3   7. okt 2009 Karina -hvis hunden fungerer godt som intakt, er det jo ikke der ønsker at kastrere. Det kan jeg såmænd godt forstå (sådan har jeg det selv)

• #4   7. okt 2009 Han skal ikke bruges til avl.. Men ville helst ikke kasterer ham, så syntes det er ret ærgeligt, hvis han skal på den baggrund.

• #5   8. okt 2009 Du kan sagtens fjerne den testikel der sidder i lysken og lade den nedsunkne blive..
    Sådan en operation skal mine forældres lab. nemlig have nu her.

• #6   9. okt 2009 Okay tak for svar.

Kommentér på:
Testikler

Annonce