{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.344 visninger | Oprettet:

Update på Fie´s pote II {{forumTopicSubject}}

Bylden hun fik for et par måneder siden er heldigvis væk efter de fik renset den ud, poten er blevet rigtig flot igen på det område smiley

Som nogen måske så, så begyndte hun jo at trække modsatte pote, eller sådan så det ud, kiropraktoren fandt jo intet, andet end den skæve negl.

Hun har fået taget en hel del røngent billeder, den ene gang var jeg med til det og vi slap for narkosen.

Første melding var at det så fint ud, men dyrlægen lysnede så et billed hvor poten lå anderledes og der kunne ses en lille knold af en art.

Så dyrlægen ringede og spurgte om han måtte låne Fie en lørdag til lidt nye billeder, disse blev også taget uden narkose (heldigvis)

De viser heller ikke rigtig noget, som skulle kunne gøre at hun går og trækker poten, claus sloth er indeover og håber vi kan komme en tur op til ham i løbet af næste uge.

Hun smasker når jeg eller dyrlægen rører et bestemt område på poten og de andre steder er der ingen reaktion overhovedet, desuden trækker hun tit lige poten det første stykke af turen og når hun så har gået sig varm er der intet at se.

Det hele er kommet efter hun fik "sko" på, for at holde såret rent efter bylden, den sko gjorde hun gik og vrikkede om på poten.

Om det så har udløst et eller andet, aner jeg ikke, men det er påfaldene det er kommet samtidig med skoen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Update på Fie´s pote II
Kommentér på:
Update på Fie´s pote II

Annonce