{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
590 visninger | Oprettet:

Hjælp hvis ens hund bliver overfaldet {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Vil lige komme med et godt råd til hvad man gøre hvis ens hund bliver overfaldet, brug en billig deo, det virker, INGEN hunde kan lide og få en omgang deo i hovdet, detter er et alternativ mod at bruge en pebersprey som er ulovlig, det er en deo ikke..

Jeg har set det blive brugt flere gange desværre og selv muskelhunde stopper ( har kun set det blive brugt på den type hunde)

Måske det kan gøre nogen lidt mere trygge på deres lufteture, når nu der er og altid vil være idioter der uden i lille dk som ikke skulle hvae nogen hund...

MVH Christine

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp hvis ens hund bliver overfaldet
  • #1   12. okt 2009 Kai: har jeg aldrig oplevet og jeg må sige jeg har set nogen vilde slåskampe mellem muskelhunde hvor de fik et skud deo.
    Har set to amstaff hanner som gik totalt amok på hinaden ud af den blå luft og det fik et skud lige i snotten og den ene af dem sprang tilbage pivende og fnysende, den anden begynde og køre snuden i græsset...

Men mener bare en deo er sku beder end en kniv ( episode fra weekeden med muskelhund der blev stukket ihjel)

• #4   12. okt 2009 Jo man være uheldig og ramme ens egen, men det er ikke farligt..
    Ens hund tager ikke skade af og få lidt deo men heller det end ens hund der er bidt i stykker eller lige frem slået ihjel...

• #6   12. okt 2009 tåregas og pebersprey er ulovlige du bliver dømt efter våbenloven...
    en deo er lovlig og lige så god.. og ikke så ubehagligt for dig som de andre er, enomgang tåre eller peber er meget meget ubehagligt for dig og du kan ikke undgå selv og få noget på dig..

• #8   12. okt 2009 kan man komme tæt nok på de hunde der slås . og få fat i den hund der sidder fast i den ande . er en størm lighter rigtig god . lige at tænde den ved munden på den hund der sidder fast og den vil med garanti slippe .
    og ja den vil få en brandmærke som ejeren skal behandle bagefter.
    men hundne slipper med det samme..

har set det bliver brugt ved hundekamp for at få dem til at slippe . det er bare en af de store blæselamper eller hvad man kalder det dem der spyder med ild .

men har set det blive brugt i hundeskoven jeg er kommet der slap hunden også med det samme den pev lidt da den blev brandt med ejeren fik den hurtig i snor og den anden hund overlevede uden men ..
    lyder barsk men det virker ..

• #9   12. okt 2009 bare ikke så meget blus på lighteren den skal kun lige sviftet ikke brandes ..

• #10   12. okt 2009 Tak for rådet smiley håber nu aldrig jeg havner i sådan situration at Gonzo angriber en hund eller omvendt.. men man skal aldrig sige aldrig.. især ikk i den buý jeg bor i har jeg fundet ud af :s

• #11   12. okt 2009 hvis intet andet virker kan man vel kombinere jeres råd, med deo+lighter foran(ironisk) personligt, ville jeg alfrig tage noget forsvars våben med når jeg gik tur, men det er vel hver sin smag..

• #12   12. okt 2009 Jeg ville bruge den billige hårlak og det er til alle hunde der evt. overfaldt min hund.
    Går altid med en på mig, da den også er god til overfaldsmænd

Kommentér på:
Hjælp hvis ens hund bliver overfaldet

Annonce