590 visninger
|
Oprettet:
Hjælp hvis ens hund bliver overfaldet {{forumTopicSubject}}
Hejsa
Vil lige komme med et godt råd til hvad man gøre hvis ens hund bliver overfaldet, brug en billig deo, det virker, INGEN hunde kan lide og få en omgang deo i hovdet, detter er et alternativ mod at bruge en pebersprey som er ulovlig, det er en deo ikke..
Jeg har set det blive brugt flere gange desværre og selv muskelhunde stopper ( har kun set det blive brugt på den type hunde)
Måske det kan gøre nogen lidt mere trygge på deres lufteture, når nu der er og altid vil være idioter der uden i lille dk som ikke skulle hvae nogen hund...
MVH Christine
feb 2006
Følger: 40 Følgere: 46 Hunde: 3 Emner: 129 Svar: 557
Har set to amstaff hanner som gik totalt amok på hinaden ud af den blå luft og det fik et skud lige i snotten og den ene af dem sprang tilbage pivende og fnysende, den anden begynde og køre snuden i græsset...
Men mener bare en deo er sku beder end en kniv ( episode fra weekeden med muskelhund der blev stukket ihjel)
feb 2006
Ens hund tager ikke skade af og få lidt deo men heller det end ens hund der er bidt i stykker eller lige frem slået ihjel...
feb 2006
en deo er lovlig og lige så god.. og ikke så ubehagligt for dig som de andre er, enomgang tåre eller peber er meget meget ubehagligt for dig og du kan ikke undgå selv og få noget på dig..
mar 2007
Følger: 24 Følgere: 23 Hunde: 1 Emner: 52 Svar: 1.306
og ja den vil få en brandmærke som ejeren skal behandle bagefter.
men hundne slipper med det samme..
har set det bliver brugt ved hundekamp for at få dem til at slippe . det er bare en af de store blæselamper eller hvad man kalder det dem der spyder med ild .
men har set det blive brugt i hundeskoven jeg er kommet der slap hunden også med det samme den pev lidt da den blev brandt med ejeren fik den hurtig i snor og den anden hund overlevede uden men ..
lyder barsk men det virker ..
mar 2007
Følger: 24 Følgere: 23 Hunde: 1 Emner: 52 Svar: 1.306
jan 2009
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 14 Svar: 279
feb 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 23 Svar: 373
jan 2008
Følger: 6 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 183 Svar: 2.613
Går altid med en på mig, da den også er god til overfaldsmænd
Hjælp hvis ens hund bliver overfaldet