11.741 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 19 Svar

Hunden efter narkose Hunden efter narkose

Hvordan er jeres hunde efter narkose ?

Fie har de 2 sidste gange været i en let form for narkose, når hun har skulle have taget billeder.

Begge gange er hun blevet meget kold efter et par timer.

Ligesom hun har tisset hvor hun ligger, og blot bliver liggende på pletten.

Derudover piiver hun stort set hele tiden, så er godt klar over hun er påvirket af den.

Hun har nu fået nyt navn "tudemarie" *G*

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Problemer med vaskemaskinen 500 kr.
  • Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Opsætte og skære loftlister i forskellige grader.(Kongens Lyngby) 700 kr.
  • Butiksskilt strammes 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hunden efter narkose
  • #1   14. okt 2009 Elmo var let bedøvet i forbindelse med undersøgelse af det ene øje..... han måtte bæres hele vejen hjem.. pev.. og ja var kold i et stykke tid efter.. så nok også lidt tudemarie... dagen efter var han på toppen igen.

• #2   14. okt 2009 Åhh Louise, så har han været skidt *S*

Fie gik selv til bilen igår og der var vel gået maks 10 min. efter hun havde fået sprøjten til at vågne op på og normalt går vi også hjem fra dyrlægen.

Men hun går også og småklynker her til morgen

• #4   14. okt 2009 Hæhæ, den var god Gitte *G*

Fie får også besked på at holde mund, det hjælper bare ikke, så går hun ud i gangen og klynker videre.

• #5   14. okt 2009 Kennel Flatrunner... hentyder du at René og jeg pyldrer :-)... vores hunde er bare specielt følsomme... hehe

• #6   14. okt 2009 Samson blev opereret for cherry eye 2 gange og kastereret, der var han bare groggy og træt resten af dagen og lidt af dagen efter.. han pev aldrig eller noget, og blev hurtig frisk

Hummer har være bedøvet 1 gang.. fordi han skulle renses "bag i" da han havde slem diarre.. han peeev og peeev og kunne ikk gå. og hver gang vi ikke var i hans synsfelt gik han heelt i selvsving og pev.. var virkelig så frygteligt.. synes faktisk der gik en uge før han var sig selv igen... dagende efter var han fuldstændig lad... han sov og sov... legede ikke osv.. det var værre end da Samson var i narkose og fik udført ting der var meget værre... så tror Hummer godt kunne være en del af "tudegruppen" selvom jeg faktisk tror han havde rigtig mange smerter i sin numse, trods smertestillende smiley

• #9   14. okt 2009 Kennel flat: haha ja den var god! smiley den prøvede jeg faktisk også med Hummer... til min kærestes store forargelse... det var sgu da noget mærkeligt noget at sige til hunden, den havde jo ondt! og jeg tænkte bare.. kan han for pokker ikke snart holde op.. inden jeg begynder at hyle også.. smiley

• #10   14. okt 2009 Truffet.. nej da.. aldrig... smiley

• #11   14. okt 2009 Mine har heldigvis aldrig prøvet at være i narkose, meeen pyy haa føler for jeres historier.. det er aldrig sjovt at se sine dyr have det skidt..

• #12   14. okt 2009 Gid Fie bare kunne sove *S*, hun vandrer en del hvileløst rundt, andre gange står hun helt skævt og læner sig op ad væggen.

• #13   14. okt 2009 Rene.. årrrh altså...

• #14   14. okt 2009 Da Trøffel var under narkose, rejste hun sig ikke fra sin kurv i næsten 2 dage, men tror nærmere det havde noget med sterilisationen end med narkosen at gøre.

Til gengæld var det ikke sjovt da missen var i narkose. Han lå også helt flad og tissede, og ænsede ikke at han blev våd (og det HADER han).. Han væltede rundt i mange timer, faldt over sig selv, og faldt ned fra alting, og forsøgte at pive, dog uden lyd på... For at toppe den oplevelse af, så var han ved at blive kvalt i noget mad - kunne slet ikke styre fordøjelsessystemt, og kunne ikke synke maden. -Måtte panisk ringe til dyrlægen, som faktisk hjalp mig med at udøve katteførstehjælp.

• #15   14. okt 2009 Puha Rie, det var noget af en omgang smiley

• #16   14. okt 2009 Rie:

Uha, det lyder som en ubehagelig oplevelese både for dig og din kat...

Efter Baileys Narkose gik han selv ud til bilen, men måtte bæres ind... Han havde ik kræfter til at løfte skærmen ( han blev kastrerert) højt nok fra jorden så han stødt hele tiden på og kunne ik komme videre..: Det så lidt sjovt ud, men var jo synd for den lille mand smiley

• #17   14. okt 2009 Det er meget normalt at de bliver kolde efter narkose/bedøvelse, ligesom det er almindeligt at de får kvalme og hallucinerer. At de tisser i søvne sker også tit.
    Det er forskelligt fra hund til hund. Nogle vågner med det samme, og er friske, mens nogle skal bruge et par dage før de er sig selv igen..

• #18   14. okt 2009 Undrer mig bare over hun tisser i søvne af dem "lette" narkose, der har ikke været problemer når hun har været helt "væk", men det var måske kun før i tiden man brugte den hvor de varhelt væk

• #19   14. okt 2009 René:

Hun overdriver for at få ekstra omsorg af far smiley

• #20   14. okt 2009 Måske Laura, men hun piver nu kun når hun har været i narkose, eller når hun er i bilen og ved der skal ske noget

• #21   14. okt 2009 Jeg må give dig ret i a det virker mærkeligt hvis hun ikke har været i fuld narkose og 'kun' har fået taget billeder. Jeg mener, at de ik har 'pillet' ved hende som sådan...

MÅske kun bare har en bestemt reaktion overfor narkose siden det samme er sket begge gange? At hun måske reagerer lidt mere voldsomt?

• #22   14. okt 2009 Det kan jo være et tilfælde, at hendes blære har været fyldt lige netop denne gang. Blot et gæt, men kunne muligvis være...

Kommentér på:
Hunden efter narkose

Annonce