7.397 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Dårlig oplevelse med KW diamant øjne Dårlig oplevelse med KW diamant øjne

Min lille Bolognese har haft problemer med tårerender.. Vi har været til dyrlægen og få hende tjekket, og der var ikke noget galt med hendes øjne..
EFter at være anbefaldet KW´s diamant øjne, begyndte vi straks behandlingen.. (Vi klippede også hendes øjne frit for hår)
KW´s diamant øjne, er et flydende produkt der går ind og farver det misfarvet hår hvidt igen, og det skal gives 3 x dagl..
Nu er det bare så uheldigt at min hund åbenbart kan nå sine øjne med tungen, hvor efter den får en grim smag i munden og slikker sig på næsen....
Det har resulteret i at produktet istedet for at havde farvet tårerenderne, har misfarvet min hunds næste. Den er gået fra Kuld sort til en fesen lyserød.. det er utroligt grimt, og vi ville ønske vi aldrig havde forsøgt os med det... Vi stoppede selfølgelig behandlingen efter at vi opdagede til efter 3 dage..

Nu er mit spørgsmål bare om i tror min hund for pigmenten tilbage i næsen, eller om den skal gå rundt med en misfaret næse resten af livet?

Er der andre der har dårlige erfaringer med produktet?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bygge terrasse for spejderhytte 5.000 kr.
  • USM HALLER disassembly - today! 1.410 kr.
  • montering af sovesofa 800 kr.
  • Replacing smoke alarm battery 375 kr.
  • Sætte lampe op 500 kr.
  • TV mounting / hanging 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dårlig oplevelse med KW diamant øjne
  • #1   2. nov 2009 Mon ikke, det er et afblegningsmiddel?

I så fald, kommer farven jo tilbage i samme hastighed, som hunden skifter manken ;o)

• #2   2. nov 2009 Ajjj hvor lyder det bare irriterende. Mit bedste bud er, at hudcellerne på næsen skiftes stille og roligt ud lige som de almindelige hudceller, så det må vende tilbage til normal farve igen

• #3   2. nov 2009 Jo det er jo nok et afblegnings middel... Uha.. JEg krydser virkelig fingre og poter for at hendes næse bliver sort igen smiley
    Føler mig bare så dum! hmm. sket er sket smiley

• #4   2. nov 2009 Jeg har selv brugt det engang og bruger aldrig KW produkter bruger nu kun ring 5 har hørt her inde eye enyv skulle være rigtigt godt til tåre striber

• #5   2. nov 2009 Diamantøje er noget skidt - det burde simpelthen tages af hylderne smiley
    Håber Fine bliver hel og smuk igen.
    Lidt håb i al fortvivelsen er at Mynte også døjede meget med det - det forsvandt som duk for solen i ca. 1½ års alderen af sig selv...

• #6   2. nov 2009 Pia P: Jeg er også gået 100% over til Eye envy.. Det er bare det bedste jeg har fået anbefalet. Jeg har nu kørt på det i en månede, og der er næsten ikke noget tilbage af de grimme tårerander smiley

Jeg er bare så ked af at min smukke hunds næse er blevet lyserød smiley Godt jeg ikke bruger hende til udstilling, tænker jeg bare....

• #7   2. nov 2009 Ginne: he he.. det er jeg glad for at høre.. Fine er trods alt kun lige blevet et år... MEn som sagt er jeg gået over på eye envy, som har fjernet dem næsten 100%..

Jeg skyndte mig at smide flasken med diamant øjne ud, lige så snart jeg fandt ud af hvad det gjorde på min hund, og hvor stærkt det lugnede smiley
    Men som desperat uerfaren hundeejer, synes jeg det lød super godt..... suk.. Håber virkelig hendes næse bliver sort igen

Kommentér på:
Dårlig oplevelse med KW diamant øjne

Annonce