Dårlig oplevelse med KW diamant øjne Dårlig oplevelse med KW diamant øjne
Min lille Bolognese har haft problemer med tårerender.. Vi har været til dyrlægen og få hende tjekket, og der var ikke noget galt med hendes øjne..
EFter at være anbefaldet KW´s diamant øjne, begyndte vi straks behandlingen.. (Vi klippede også hendes øjne frit for hår)
KW´s diamant øjne, er et flydende produkt der går ind og farver det misfarvet hår hvidt igen, og det skal gives 3 x dagl..
Nu er det bare så uheldigt at min hund åbenbart kan nå sine øjne med tungen, hvor efter den får en grim smag i munden og slikker sig på næsen....
Det har resulteret i at produktet istedet for at havde farvet tårerenderne, har misfarvet min hunds næste. Den er gået fra Kuld sort til en fesen lyserød.. det er utroligt grimt, og vi ville ønske vi aldrig havde forsøgt os med det... Vi stoppede selfølgelig behandlingen efter at vi opdagede til efter 3 dage..
Nu er mit spørgsmål bare om i tror min hund for pigmenten tilbage i næsen, eller om den skal gå rundt med en misfaret næse resten af livet?
Er der andre der har dårlige erfaringer med produktet?
aug 2006
Følger: 37 Følgere: 68 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 47.191
I så fald, kommer farven jo tilbage i samme hastighed, som hunden skifter manken ;o)
mar 2008
Følger: 33 Følgere: 31 Hunde: 3 Emner: 66 Svar: 2.833
okt 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 160 Svar: 484
Føler mig bare så dum! hmm. sket er sket
dec 2005
Følger: 23 Følgere: 23 Hunde: 4 Emner: 41 Svar: 228
okt 2006
Følger: 59 Følgere: 48 Hunde: 7 Emner: 335 Svar: 13.904
Håber Fine bliver hel og smuk igen.
Lidt håb i al fortvivelsen er at Mynte også døjede meget med det - det forsvandt som duk for solen i ca. 1½ års alderen af sig selv...
okt 2008
Jeg er bare så ked af at min smukke hunds næse er blevet lyserød
okt 2008
Jeg skyndte mig at smide flasken med diamant øjne ud, lige så snart jeg fandt ud af hvad det gjorde på min hund, og hvor stærkt det lugnede
Men som desperat uerfaren hundeejer, synes jeg det lød super godt..... suk.. Håber virkelig hendes næse bliver sort igen
Dårlig oplevelse med KW diamant øjne