{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.267 visninger | Oprettet:

dårlig oplevelse {{forumTopicSubject}}

Hej alle hunde elskere. I dag fik mig og kato noget af en oplevelse som jeg ikke håber gentager sig. Da vi var ude og gå medagstur gik vi forbi et lille gult hus hvor vi hved der er hunde men der er ikke noget heng men de plager ikke at være ret meget ude på den tid af dagen, men i dag var de ude, vi gik på den anden side af vejen og så blev vi nød til at stoppe fordi der kom en bil (kato kan ikke lide biler), så kom de 2 hunde som bor i det gule hus og over falder kato det er en Jack russell og en Labrador, Labrador'en kommer og starter med at være sød nok men så ser den at Jack russell'en er sur så bliver den også sur de begynder at bide ud efter kato. Jeg prøver at skubbe til dem for at de går men så før den lille fadt i katos ene bagben hvor kato begynder at pive. Så kom en af de 2 børn der har hundene og tar den lille og så bliver den store så roglig som den var da den kom ud til os men den gad ikke komme da pigen kalde på den. Og så spurte pige om jeg lige ville skubbe til den får at den kom og så sage hun Undskyld. Jeg hved ikke hved jeg enetlig ikke hvad jeg ville med det her emne, jeg tror bare jeg ville ud med det. PS. Der skete ham ikke noget.
Med venlig hilsen Katrine og Kato


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dårlig oplevelse
Kommentér på:
dårlig oplevelse

Annonce