{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
911 visninger | Oprettet:

Dårlig oplevelse :( {{forumTopicSubject}}

Ja, her til aften blev mine forældres skønne hvide schæfer dreng overfaldet af 2 store schæfere, da min svoger var ude og gå tur med ham..
Det var noget vi alle sammen længe har frygtet..
I kan i dette link læse hele historien om hvad der er sket siden de 2 schæfere flyttede til byen..

http://www.facebook.com/note.php?note_id=107732399289593&id=121213927934076

Det kan bare ikke være rigtig at der ikke kan gøres noget.. Der skulle sættes en stopper for den slags nu.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dårlig oplevelse :(
  • #1   4. okt 2010 Sikke noget...
    Men jf. den nye hundelov ..
    " Hvis en hund er egnet til at skabe frygt i et område kan politidirektøren træffe afgørelse om
    1
    2
    3
    4 at lade hunden aflive"

    Jeg tror jeg ville gå til pressen... Det er mere effektivt end noget andet


  • #2   4. okt 2010 Politiet er ikke enoget værd, når det gælder løse hunde. Jeg gik tur en dag på Amager fælled, og imod mig kommer der 3 muskelhunde, uden snor, mundkurv og halsbånd. Det er et naturreservat, så hunde skal føres i snor.
    Så ser jeg, at politiet kommer kørende i bil, og er ved at køre hundene ned. Hvad skete der? Ikke en s.... Ikke engang en henstilling om at tage hundene i snor.
    Så jeg giver intet for den nye hundelov og politiet.
    Det er en ommer


  • #3   4. okt 2010 Anne: De kan desværre ikke hegne deres grund helt ind, så genboens hunde ikke har mulighed for at komme derind..
    Men fremover når de går tur med deres hund, har de altid en stor kæp med, til at forsvare sig hvis der sker noget.

    Stinne: Vi kæmper for at finde en løsning, min mor kontaktede politiet igen idag, men fik at vide at hun skal ringe igen i morgen, da det var deres sekretær hun skulle snakke med.

    Tina: Jeg skriver også til ekstra bladet, og så håber vi at de vil gøre noget. Jeg synes simpelthen bare ikke det kan være rigtigt..

    Maj-britt: Nej, politiet gør ikke ret meget desværre..
    Det er bare ikke i orden..


  • #4   4. okt 2010 Anne: Ja, det kan du have ret i..
    Det var også det vi var bange for der skulle være sket igår, min svoger turde ikke prøve at gøre noget, andet end så godt som muligt at prøve at stå foran mine forældres hund, så de ikke havde så let ved at komme hen til ham.


  • #5   4. okt 2010 Anne: De vil ikke gøre andet end at bede dem om altid at have deres hunde i snor, og give dem en bøde.
    Andet gør de ikke før den dag hvor det er en person det går ud over..
    Vi har også snakket om at kontakte pressen, for det andet kan ikke være rigtigt..


Kommentér på:
Dårlig oplevelse :(

Annonce