886 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Køb af ting til lille hvalp? Køb af ting til lille hvalp?

Hej HG

Får den 5. Dec en Dansk svensk gårdhund som så er 9 uger smiley
Men hvilke ting skal jeg ud og købe til ham?
Har købt en line og en sele, men er i tvivl om at et halsbånd er bedre at starte med? Og prøver at starte med noget RC mini junior. Og har købt et sæt skåle til vand og mad.

Mvh. En vordende Far smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af et hvepserede på størrelse med en håndbold lige ved indgangen til mit hus 1.000 kr.
  • Sætte 2 lamper op 800 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køb af ting til lille hvalp?
  • #1   8. nov 2009 Jeg ville anbefale at du også køber et halsbånd, da den skal have hundetegn på. lidt legetøj den kan bide i. men ellers lyder det meget fornuftigt. hvor skal den sove? vores sover i sengen men har alligevel både et tæppe i stuen, en hule i både soveværelset og stuen og en taske som står i gangen han også kan sove i. du skal også tænke på neglesaks og tægetang...

• #2   8. nov 2009 kurv, zoolac, legetøj, bideben, neglesaks, børste

det var hva jeg lige hurtigt kunne komme på

• #3   8. nov 2009 Du skal helst have lidt foder med fra opdrætter og gradvis gå over i andet foder , vhis du ønsker det. Jeg syntes det vil være godt hvis hvalpen venner sig til og gå med halsbånd, som helt lille. Derfor kan du godt bruge selen til og lufte den i.
    Derudover ville købe lidt legetøj den kan lege med.
    Rodalon, til et uheld. Det fjerner lugten.

• #4   8. nov 2009 Forslag:
    Høm-høm poser.
    Refleks/ lille cykellygte med elatik, her til den mørke tid.
    Rodalon og papir til at tørrre op med efter uheld.
    Godbidder eller foder til at give fx besørger hvor den skal .
    Noget til transport: Taske/Bur/Sikkerhedssele.

God fornøjelse!

• #5   8. nov 2009 Kan se at en del anbefaler en neglesaks, men troede egentlig ikke man kunne gøre det selv, af frygt for at klippe for meget af, så det kommer til at bløde? Men holdes neglene ikke nede af sig selv når hunden går ture osv.?

• #6   8. nov 2009 det er meget forskelligt hvor meget en hund slider sine kløer.

og her i starten må han jo ikke gå lange ture, så der bliver de helt sikkert ikke slidte.

man kan hvis de ikke er for mørke se blodåren og så klippe under den.
    man kan også få en neglesaks, der lyser rødt, hvis man er for tæt på. men den er dyr

• #7   8. nov 2009 Kartoffelmel!!!!!!!!

• #8   8. nov 2009 vi købte et børnegitter til køkkenet, vi tænkte at den måske kunne være der i starten når den skulle være alene.
    det kan dog ikke lide og er helt ulykkelig hvis den er derude med lukket gitter, så den er nu i stuen og køkkenet når den er alene, og det går fint.
    MEN er dog ikke ked af børnegitteret, for når man laver mad osv. er det rart at der ikke er en hund der farer rundt om benene, og som evt. kommer til skade.

Kommentér på:
Køb af ting til lille hvalp?

Annonce