{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nogen med hund med sukkersyge
  • #1   9. nov 2009 Du kan læse lidt om det her

    (link fjernet)

    Hunde bliver også behandlet med insulin, ligesom mennesker


  • #2   9. nov 2009 Jeg havde Emma... jeg opdagede det ved at hun begyndte at drikke helt vildt meget.... Hun fik taget blodprøve hos dyrlægen og konstateret sukkersyge. Hun fik efterfølgende insulin, hver dag, på klokkeslet.

  • #3   9. nov 2009 Jeg har en papillonhan på 8 år, og han har haft sukkersyge siden han var ung. Vi opdagede det fordi han fik en slags anfald, når han havde fået noget fed mad bla. menneskemad sovs osv.. Han blev syg, havde ondt i maven og blev meget slap, og gemte sig.
    Dyrlægen tog en blodprøve og så fik han diagnosen.
    Nu er han på diætmad og vi passer på hvad han ellers får. Det er ikke ret tit han får anfald mere, og de er ikke så slemme.
    Han lever fint med sygdommen, dog er hans tænder dårlige pga hans nyrer (mener det var det dyrlægen forklarede)


  • #4   10. nov 2009 Tusind tak for alla svarende de symptomer i beskriver lyder som min stakkels hund.. hund er så ikk så ung mere 11 år... så v få hende tjekket.. jer der har insulin til vapsen hva koster sådan noget ca.

  • #5   10. nov 2009 Insulinen er ikke dyr... jeg kan ikke huske prisen, men ihvert tilfælde ikke noget der kan slå nogen af pinden....

    11 år... så er det sikkert aldersdiabetes, det var osse det Emma havde. Og hun fik 1½ gode år hvor hun var frisk og glad. Desværre tog sygdommen hendes syn til sidst og hun vågnede op en morgen og var blind.


Kommentér på:
Nogen med hund med sukkersyge

Annonce