{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.201 visninger | Oprettet:

Mistet vores lille hund {{forumTopicSubject}}

Ja så skete det - efter halvanden måneds sygdom hvor lægerne ingen dianogse kunne give - i nat sov Dina ind. Vi savner hende bare så meget, bliver svært uden hende smiley Vi vil selvfølgelig gerne have hund igen, vi vil ikke kunne leve uden. Vi har snakket lidt om hvad der vil være bedst og nemmest og selvfølgelig vil vi aldrig NOGENSINDE glemme Dina men på en måde vil vi gerne have en hund hurtigts muligt for her er simpelthen så tomt og også for at få tankerne lidt hen på noget andet men vi ved ikke rigtig om det vil være en bedre idé at vente nogle måneder. Det jo så forskelligt hvordan man bedst kommer over tabet af en man holder af.

Men Dina, lille smukke mus hvil i fred, vi savner og mangler dig så meget. Ved ingen af os aldrig nogensinde vil glemme dig. Du og jeg var de bedste venner, blev vi fra første dag vi fik dig hvor du om natten kravlede op i min seng og lagde dig på min hovedpude. Vi kendte hinanden ud fra et enkelt blik, en enkel bevægelse. Er så stolt over sådan en god hund du blev og var! Jeg håber du har det bedre hvor du er nu min smukke Docks.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mistet vores lille hund
  • #1   13. nov 2009 R.I.P Lille pige. Hvad var der galt med hende?

• #2   13. nov 2009 Lægerne vidste det ikke, det kunne ingen dianogse give, selvom vi har været forskellige steder. De tror det var en hjernesvulst men de kan ikke sige det med sikkerhed.

• #3   13. nov 2009 Øv, så svært at miste. Vi mistede vores gravmand i Marts, Der er ikke gået en dag hvor jeg ikke har tænkt på ham. Vi fik Bella 14 dage efter, og det har vi ikke fortrudt

• #4   13. nov 2009 Sov sødt lille Dina..

• #5   13. nov 2009 nårh... RIP - men godt hun har fået fred, hvis hun var syg smiley

• #6   13. nov 2009 Meget! Hun var også lige blevet 7 år den 1 november så syntes det var alt for tidligt, og når man så ikke ved hvorfor det gik som det gik smiley Det jeg også ked af at hører med jeres lille hund! - og som skrevet har vi også snakket om at få en hurtigt, det hurtigt at snakke om når hun lige er sovet ind men der er simpelthen så tomt og tror vi har brug for en lille ny i huset hurtigts muligt for også selv at få det bedre - det betyder jo ikke man vil glemme sin tidligere hund.

• #7   13. nov 2009 Nej, det skal i da ikke have dårlig samvittighed over. Kan huske da Max døde, her var så stille, vi kunne slet ikke holde det ud. Alt var forkert, syntes det var mærkeligt at jeg lige pludseligt ikke kunne kigge på hundeting i forretningerne mere. Siger hver gang, at den der dør var den sidste hund, men man kan jo ikke leve uden.

• #8   13. nov 2009 Ja, alt er helt tomt, man mangler bare deres små skidt og at de lige kommer hen og nusser engang imellem - jamen altså man mangler jo bare alt. Tænker hele tiden på hvis hun var her nu så ville hun nu gøre det og nu det osv. Hun var jo desværre kun en del af os i 7 år, men det var været 7 fantastiske år og nej de bare ikke til at undvære men kender godt det med at sige man ikke vil have en anden hvis man skulle gå hen og miste sin hund for i det øjeblik er det bare kun den som er god nok, og ville da ønske Dina havde været her endnu men sådan blev det desværre ikke og man vil jo selvfølgelig også blive glad for den nye lille hund.

• #10   13. nov 2009 Ja, nemlig.
    Den nye skal jo ikke være en erstatning for Dina, det er jo heller ikke fair over for den nye. I vil elske den for det den er.
    Håber det bedste for jer. Henriette

• #11   13. nov 2009 P.S Når i får en ny vaps, vil du så ikke sende en PB?

• #12   13. nov 2009 Åh hvil i fred lille Dina smiley

- Hvornår i er klar til en ny hund, vil i nok bedst selv være i stand til at bedømme. Nogen er klar allerede dagen efter, for at fylde tomrummet ud ( selvom det aldrig kan blive en erstatning) mens andre kan gå i måneder, ja måske år før de bliver klar.

Det er vigtigt, at huske at hunden aldrig bliver en erstatning, men at det er en hel ny hund, med andre behov, en anden personlighed og så videre, og når man er kan det, så er man godt på vej efter min mening.

Vi mistede vores øjesten for lidt over to uger siden. Vi har en ny hvalp nu, men må indrømme, at jeg lige skal lære ikke at sammenligne.
    Hemingway var en ''once in a lifetime'' hund for mig, han betød noget helt særligt, og for at der overhovedet skal være plads til andre hunde i fremtiden, så må jeg acceptere, at alle hunde er forskellige.

Den nye udfylder ikke tomrummet som Hemingway efterlod, men hun vil udfylde sin helt egen plads, og det skal der være plads til. smiley

• #13   13. nov 2009
    Danielle - Hvil i fred Hemingway< 3
    Tillykke med den nye. Hvad er det for en?

• #14   13. nov 2009 Henriette & Michelle J

Tak smiley
    Jamen jeg er bidt af en gal bull terrier, så valget var naturligt :O)

• #15   13. nov 2009
    Selvfølgelig da... Er det en hvalp? du må sætte nogle billeder ind af hende

• #16   13. nov 2009 Henriette & Michelle J

Yep. Hun er lige godt 4 måneder. Hun er helt ny herhjemme, så skal lige få taget nogle ordentlige billeder smiley derudover har vi lidt problemer med at finde et navn også *gg*

• #17   13. nov 2009
    Glæder mig til at se hende. Smadder godt i kommer videre

• #18   13. nov 2009 Tak skal i have. Og nej det vil selvfølgelig ikke blive en erstatning, det også noget vi lige skal snakke om for nej det bliver jo aldrig vores Dina vi får igen. Dina var også noget helt specielt med mig, det vores 3 hund og har aldrig haft en hund som hende før, vi blev bedste venner fra dag et og hurtigt kendte vi hinanden ud og ind. Vil altid huske på vores gode tider sammen, hun vil aldrig blive glemt selvom der kommer en anden lille hvalp som selvfølgelig også vil være gudeskøn.

Har i nogen idé til en mellemstr hund (Både ægte vare og blanding ;o) ), som ikke kræver alt for meget motion (da jeg flytter hjemmefra og der derfor kun er min mor og hendes kæreste tilbage som har dårlige knæ og derfor ikke kan have en for aktiv hund.) den skal være børnevenlig og nem at have med at gøre og gerne uden jagtinstinkt.

• #19   13. nov 2009 Har lige læst hvad der er sket med jeres kære Hemingway, det gør mig utrolig ondt smiley Ingen har fortjent at skulle væk herfra så tidligt. Han lyder til at have været den bedste hund!

• #22   14. nov 2009 Tanker herfra. R.I.P

• #23   14. nov 2009 Tak skal i have. Også rigtig sørgeligt med jeres dejlige hunde smiley
    Tror også vi skal have en ny snart, det vil hjælpe os lidt med at komme videre, ikke sagt vi vil komme over Dina, det vil aldrig ske men så har vi da en lille ny at tænke på og bruge tid på og selvfølgelig vil vi også komme til at elske den. Hunde er jo bare skønne og bliver hurtigt en del af familien.

• #24   14. nov 2009 Varme tanker herfra også

Kommentér på:
Mistet vores lille hund

Annonce