{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
832 visninger | Oprettet:

Hundens alder.. {{forumTopicSubject}}

God aften.

Vi har holdt fødselsdag her til aften i huset, her har været gæster, børn og ind og ud af alle døre.
Alle hunde har opført sig så flot i gennem hele aftenen. Respekteret når de er blevet dækket af og har i det hele taget bare været behagelige at være sammen med :0)
Selv Jazzy, The Crockedile har været så dejlig hele aftenen !

Jeg kan huske at jeg dengang jeg købte Joker fik afvide af min svoger at når han fyldte 2-3 år så havde jeg den hund som jeg i de forgående år havde arbejdet på at han skulle blive... Lyder det underligt? Altså når hunden når en hvis alder slår den sig til ro, hører efter og er i det hele taget meget let at have med at gøre.
Det må jeg give ham ret i. Jeg er simpelthen så glad for at Jokes er som han er, selvom at han har været en mundfuld på nogle punkter så har jeg virkeligt fået mig den hund jeg så inderligt ønskede mig dengang for 3 år siden :0)
Kunne vist lige så godt have kaldt indlægget <i>"En hyldest til Jokes"</i> *Gg*
Det jeg vil frem til er at jeg håber at der er flere mennesker som sidder med denne følelse af tilfredshed over sit arbejde som hundeejer og som bare i bund og grund er stolt over sin hund...

Bare et lille indlæg fra Jokers glade og stolte mor *S*


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hundens alder..
Kommentér på:
Hundens alder..

Annonce