{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp mig & min kæreste.
  • #1   19. nov 2009 hva med japansk spids eller samojede spids? Det er da en hvid hund med masser af pels

• #2   19. nov 2009 (link fjernet)

dem her ! de sælge blandinger mellem samojede og golde retriver.. vi fik vores Ziggi derfra som vi desvære måtte gå af med..¨
    de bliver super pjusket men de kræver meget motion ..
    håber det kunne hjælpe

• #3   19. nov 2009 Det lyder lidt som vores samojed, af udseende. Meen jeg vil dog advare Jer. Sådan en hund kræver en del træning - læs meget og vær kritisk.

• #4   19. nov 2009 hejsa

jeg har godt nok ikke en hvid hund men en sort som vi skal af med pga af vi ikke må have han mere...han er helt gratis og koster iikke noget bare jeg snart finder et rigtigt godt hjem til ham...måske det var noget

• #5   19. nov 2009 Har alle muligheder for at have en hund der skal have motion da jeg skal flytte ud på en gård med meget plads og jeg arbejder ude hver dag smiley

malene - har de nogen til salg nu, kan ikke rigtig finde rundt på deres hjemmeside.

Hanne - det er også sådan nogen jeg kigger på, men kan bare ikke finde nogen til salg pt.

• #6   19. nov 2009 Har pladsen og tiden til at opdrage en hund, & ja måske det lyder mærkeligt men jeg søger en hvis bamsehund da det er det jeg har forelsket mig i (;

• #7   19. nov 2009 nej de har 1 gang om året omkring august, men prøv at ring og hør hvornår de venter kuld igen smiley de hunde derfra er så dejlige og troværdige smiley

• #8   19. nov 2009 Undskyld mig, men det lyder temmelig uovervejet?

Du søger en hvid "bamsehund" fordi den har du forelsket dig i?

Du aner ikke hvad racen hedder og hvad den kræver? Du skal bare have en hvid bamsehund??

Mit råd er at købe denne..... Den er billig og næsten hvid:

http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=63024819

• #10   19. nov 2009 Jeg er ret enig med de sidste par svar... En hund kræver at man overvejer hvad man kan tilbyde hunden og hvilke egenskaber man ønsker i en hund.
    At forelske sig i en "hvid bamse" bør ikke danne grundlag for at anskaffe sig sådan en.
    Så begynd at led på internettet, biblioteket, boghandelen og læs en masse om forskellige hunderacer. Besøg derefter opdrættere, udstilliner og spørg ind til de racer, som i har læst jer til at de måske passer til jer. Træf derefter jeres valg....

Og husk at en hvid bamse ofte er brun på denne årstid.... når i kommer hjem efter 1-2 timers gåtur i en mudret skov!!

• Søren P
    Søren P Tilmeldt:
    dec 2009

Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 1
    #12   1. dec 2009 Hej Mette

Vi (eller rettere min kæreste) har en trofast, frisk og sød samjedespids (Didde) på ca. 4 år som hun søger et nyt hjem til. Hjemmet/ejeren skal kunne give Didde god omsorg/kærlighed og de rette rammer (læs: god plads og udfoldelsesmuligheder). Er det noget for Jer ?

Kommentér på:
Hjælp mig & min kæreste.

Annonce