1.515 visninger
|
Oprettet:
Hjælp mig & min kæreste. {{forumTopicSubject}}
Hej.
Jeg er på udkig efter en hund til mig & min kæreste. Jeg vil gerne have en hvid bamsehund, på størrelse med en labrador eller mindre. Men ved hverken hvad race det kunne være eller hvor man finder sådan en henne. Nogen der kan hjælpe mig ?
jun 2005
Følger: 10 Følgere: 71 Hunde: 1 Emner: 18 Svar: 689
nov 2007
Følger: 85 Følgere: 85 Hunde: 5 Emner: 108 Svar: 869
dem her ! de sælge blandinger mellem samojede og golde retriver.. vi fik vores Ziggi derfra som vi desvære måtte gå af med..¨
de bliver super pjusket men de kræver meget motion ..
håber det kunne hjælpe
jun 2005
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 26 Svar: 343
feb 2006
Følger: 4 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 15 Svar: 45
jeg har godt nok ikke en hvid hund men en sort som vi skal af med pga af vi ikke må have han mere...han er helt gratis og koster iikke noget bare jeg snart finder et rigtigt godt hjem til ham...måske det var noget
apr 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 1 Svar: 2
malene - har de nogen til salg nu, kan ikke rigtig finde rundt på deres hjemmeside.
Hanne - det er også sådan nogen jeg kigger på, men kan bare ikke finde nogen til salg pt.
apr 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 1 Svar: 2
nov 2007
Følger: 85 Følgere: 85 Hunde: 5 Emner: 108 Svar: 869
maj 2007
Følger: 42 Følgere: 145 Hunde: 5 Emner: 1.145 Svar: 38.395
Du søger en hvid "bamsehund" fordi den har du forelsket dig i?
Du aner ikke hvad racen hedder og hvad den kræver? Du skal bare have en hvid bamsehund??
Mit råd er at købe denne..... Den er billig og næsten hvid:
http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=63024819
nov 2006
Følgere: 49 Hunde: 8 Emner: 131 Svar: 7.549
At forelske sig i en "hvid bamse" bør ikke danne grundlag for at anskaffe sig sådan en.
Så begynd at led på internettet, biblioteket, boghandelen og læs en masse om forskellige hunderacer. Besøg derefter opdrættere, udstilliner og spørg ind til de racer, som i har læst jer til at de måske passer til jer. Træf derefter jeres valg....
Og husk at en hvid bamse ofte er brun på denne årstid.... når i kommer hjem efter 1-2 timers gåtur i en mudret skov!!
dec 2009
Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 1
Vi (eller rettere min kæreste) har en trofast, frisk og sød samjedespids (Didde) på ca. 4 år som hun søger et nyt hjem til. Hjemmet/ejeren skal kunne give Didde god omsorg/kærlighed og de rette rammer (læs: god plads og udfoldelsesmuligheder). Er det noget for Jer ?
Hjælp mig & min kæreste.