{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
931 visninger | Oprettet:

Åhh nej ikk igen :-( {{forumTopicSubject}}

Igen har en stakkels Kenzo fået ondt i sit venstre øre smiley Det er så pisse synd for ham, jeg har renset og dryppet han øre, for 3 timer side og det har bare ikk hjulpet.. Håber satme snart Dr. Dyr finder ud af hva dælen der er galt med min bette hund....
Nogle der har erfaringer omkring ørehunde ???

Kenzo har fået taget blodprøver, skrab osv og han fejler i følge div prøver ingenting.. hva dælen kan det være ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix en lampe 620 kr.
  • Opsætning af stikkontakt til vaskemaskine 500 kr.
  • Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Åhh nej ikk igen :-(
  • #1   21. nov 2009 øremider???? eller øregangsbetændelse?? jeg ville nok lade hans øre være 3 timer med at rode i hans øre gør nok skide ondt på ham

• #2   21. nov 2009 undskyld læste det som 3 timer.. sorry..:)

• #3   21. nov 2009 Han har lige fået behandling mod øremider for 2 dage siden, han er på penicillin for 3 uge i træk smiley Håber virkelig snart de finder en løsning...

• #4   21. nov 2009 giv det lidt tid så.. fakcin har også nogen øre problemer men de mener han har noget allergi

• #5   21. nov 2009 Har du prøvet kiroprakti?

• #6   21. nov 2009 Kias ventre øre bliver rødt og hun ligger det ned. Hun piver, klynker, ryster på hovedet og brummer og klør til blodet flyder ...

Dette er det ENESTE symptom hun har når hun får et allergiudbrud ...

Nu hvor jeg efterhånden ved hvad hun ikke kan tåle sker det heldigvis sjældent meen hvis nogen kommer til at give hende ko, svin, and, godbidder med korn i tørkost eller andet hun ikke kan tåle for at forkæle hende, falder øret og allergien blusser op for fuld styrke ...

Hun får 6 mg. Medrol x 1 ved et udbrud og efter 30 min. til 1 time er der ingen symptomer overhovedet før næste gang en eller anden kommer ti at give hende noget hun ikke kan tåle ...

Hader at det er nødvendigt at give Medrol meen i forhold det alternativet er det nødvendigt. Og de 4-5 gange årligt vi render ind i et allergen, ja så går det nok ...

Har i overvejet allergi?

• #9   21. nov 2009 Vores den gamle hund havde også mange problemer med ørene, men som susanne skriver skiftede vi også dyrlæge og i løbet af 5 dage var det væk og vi mærkede det aldrig igen. Vores den gamle dyrlæge var nået så langt at hans indre øre skulle fjernes, men ny medicin og en ny dyrlæge og så forsvandt det altså.

• #10   21. nov 2009 vi havde også en hund her som led af kløe i øret trods flere bahandlinger kom vi dte ikke til livs,,hun kom hjem igen til hendes forrige hejm og kom i behandling hos dne dyrlæge og så gik dte lyn hurtigt over

• #11   21. nov 2009 ÅH nej, ikke igen;-( Stakkels "lille" Kenzo... Trunte kommer straks med nogle pyllerkiks og en klenex... Nej pjat, det er da godtnok bare så sýnd for ham.
    Håber det snart blir bedre.
    Knus fra Trunte og mig:-)

• #12   21. nov 2009 Spørger lige.
    Piver han hvis du rør ved dem.
    Og rusker hovedet meget. OG går skævt med ansigtet?

Tror nemlig det er det samme min storebrors hund har. Hun har nemlig også noget galt med ørene. Men de renser det bare når det er de kan se hun har fået det.

Kommentér på:
Åhh nej ikk igen :-(

Annonce