{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.041 visninger | Oprettet:

Omplacering af hunde??? {{forumTopicSubject}}

Vil gerne høre andres mening om dette emne. Jeg troede at en omplacering betød at en familie af forskellige årsager ikke kunne beholde deres hund, men ser nu at også hvalpe fra kenneler ser ud til at kaldes en "omplacering" . Feks. til den nette sum af kr. 9000 osv.
Er det omplacering eller er det ikke "bare" et normalt salg af hvalpe?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Omplacering af hunde???
  • #2   21. nov 2009 hvis det er en hvalp under 10-12 uger vil jeg da bestemt kalde det et normalt salg - har samme opfattelse som dig af, hvad omplacering betyder

  • #3   21. nov 2009 Ok, nok vare mig der er naiv, da jeg undrer mig meget over man afl. en hvalp tilbage efter 1-2 uger??

  • #4   21. nov 2009 *da jeg undrer mig meget over man afl. en hvalp tilbage efter 1-2 uger??*

    DET er vi rigtig mange der undrer os over.



  • #5   21. nov 2009 Altså jeg ville da til enhver tid hellere have hvalpen retur efter 1-2 uger end 6-12 mdr senere... på den måde er det 1) nemmere at finde den nye familie 2) det er begrænset hvor meget den anden familie kan have nået at ødelægge..

  • #6   21. nov 2009 Uhmmmm..... Håber bare folk vil tænke lidt mere over, at det faktisk er et levende væsen man anskaffer sig.
    Opfylder ens krav?? Øh, hvad forventer man af en lille hvalp??


  • #7   22. nov 2009 Fruit batten bomuldsfrø R

    Helt korrekt skrevet, men jeg tænker nu ikke på én som dig der er seriøs med hundene, men alle dem der anskaffer sig en lille hvalp (som jo altid er uimodståelig) men så bliver forbavset over at dette lille væsen tager tid, koster penge, sviner i hjemmet og i mange tilfælde større end folk lige havde regnet med og derfor bare afleverer hunden til et internat eller sælger den videre.
    Derfor skriver jeg som jeg gør. Jeg kan blive så frustreret over at se hvor mange der bare bliver sendt videre som om det er en pyntegenstand + at se hvor mange der bliver aflivet når feks. folk skal på ferie. Rystende;-(


Kommentér på:
Omplacering af hunde???

Annonce