{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.186 visninger | Oprettet:

Skal have fjernet analkirtler... råd?? {{forumTopicSubject}}

Hejsa.

Min hanhund skal imorgen have fjernet hans analkkirtler. Da der bliver ved med at gå betændelse i dem og han ikke selv tømmer dem- har vi valgt at fjerne dem.

Nu vil jeg så høre hva i gjore for jeres hund da den kom hjem?

Vores 6 måneder gamle hvalpe er sendt på ferie indtil torsdag.

Andre gode råd??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skal have fjernet analkirtler... råd??
  • #2   22. nov 2009 Vores møffe fik analkirtlerne fjernet for nogle måneder siden og han tog det fint.Vi lod ham hvile sig og spise og drikke når han havde lyst.Vi fik noget dåsemad med til ham som de bruger til nyopererede hunde det var for at den ikke skulle få hård afføring.Nogle hunde kan få problemer med ringmusklen så det kan give bøvl når de skal af med afføringen,men det skal nok gå, de fleste er hurtigere friske end man tror

• #3   22. nov 2009 Min amstaff fik dem fjernet for et par år siden og det gik fuldstændig problemfrit.. Han var selvfølgelig øm (hvem ville ikke være det :-)) men vi gav ham bare lidt lactulose i maden de første par dage, så hans afføring var lidt tyndere end normalt.. Så er sikker på det kommer til at gå fint - bare husk skærmen når han skal være alene smiley

• #5   22. nov 2009 Det var da dejligt med alle de positive oplevelser. jeg er altid så nervøs når mine hunde skal opreres eller i narkose.

jeg håber da også det går uden problemer.

Jeg er hjemme ved ham resten af ugen- så det bliver kun om natten han skal have skærm på.

• #6   23. nov 2009 det er intet i forhold til fek.s tandudtrækning eller knækkede negle ! tag den med ro du vil allerede i løbet af et døgn se at din hund er uden besvær

• #7   23. nov 2009 Hej igen.

Lige en opdate. Blanco OP er gået godt og jeg kan hente ham her kl 16,30.
    Dyrlægen havde aldrig set så stor en kirtel som den ene var og kunne godt se at de var det rigtige at fjerne dem.

Så nu står den på rekreation og hygge.

• #8   23. nov 2009 Rigtig god bedring med ham:) Jeg går selv og overvejer kraftigt om min hund skal have sine fjernet... Så dejligt med alle de positive tilbagemeldinger!

• #9   10. jun 2010 Må man spørge hvad I måtte betale for det, for nu skal vores mops også ha fjernet sine analkirtler smiley

• #10   10. jun 2010 4200 kr kom vi af med og vores hund er glad og tilfreds idag

Kommentér på:
Skal have fjernet analkirtler... råd??

Annonce