{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
870 visninger | Oprettet:

At få passet hund... {{forumTopicSubject}}

Jeg jubler af glæde efter meget møje og flere missede aftaler om at få passet Keesha i vores ferie.
Jeg havde først aftalt med en af min kærestes venner, men han hoppede fra om tirsdagen, hvor vi skulle rejse om fredagen.
Så skulle jeg ud til en anden (en sød pige som jeg kender og også er herinde) Vi var så uheldige at hendes hund blev overfaldet, da jeg kom ud til hende for at vores hunde skulle lære hunanden at kende, inden hun skulle have Keesha ud. Jeg turde så ikke overlade det til min veninde, for tænk hvis den løse og aggresive hund kom igen, mens jeg var ned på Gran Canaria ;-( Det ville jeg ikke byde hende, og heller ikke have det roligt med.

Så kom en anden veninde og meldte sig inde på FB (efter kun 15 min). Og hende og kæresten har så passet Keesha i 9 dage og tror I de ville af med hende igen?....Næh nej, Jeg kunne bare skrubbe hjem igen og lade hunden blive.....

Hvad er det lige for nogle venner man har, der ikke vil aflevere det de låner....? *GGG*

Ej, det er bare SÅ skønt at vide hunden og hundepasserne har hygget sig, og de spørger igen og igen, hvornår de må komme og hente pelsdyret igen ;-))))




Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At få passet hund...
Kommentér på:
At få passet hund...

Annonce