{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.160 visninger | Oprettet:

At få passet en hvalp? {{forumTopicSubject}}

Vi henter en 9 ugers hvalp her d 30 Maj. Men bekymrer mig nærmest allerede for vi har en ferie fra mandag-torsdag i August, hvor hun ca vil være 18-19 uger. Rejsen til Paris er købt for et par måneder siden, så den kan ikke lige byttes hehe. Har i haft prøvet at få passet en hvalp? Og hvordan tog de det?
Tænker at hun skal passes et sted hvor der er en anden hund i forvejen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At få passet en hvalp?
  • #2   30. apr 2014 Det skal der bestemt heller ikke, men skrev at jeg tænkte der skulle være en anden hund smiley Det er ikke et must smiley
    Men eftersom jeg kender flere med hund, så ville det da nok være nemmest hvis det var der. Men kender jeg en person der ikke har hund, der gerne vil passe hende, så kan det da også være der smiley


  • #3   30. apr 2014 Det prøvede jeg sidste år. Vi fik også vore hjem i maj og skulle til Portugal i Aug.

    Så hun var nok samme alder som din vil være. Hun tog det rigtig pænt, der var ikke nogle problemer i det. Hun var selvfølglig ved nogle som hun kendte. Så tror ikke du skal være bekymret smiley .


  • #4   30. apr 2014 Jeg fik min hvalp i april og skulle på ferie i juni.. Han blev passet hos min mor, ingen problemer..

  • #5   30. apr 2014 Hvis du har problemer med at finde nogen til at passe, Så er der jo god tid til du skal afsted. Du er velkommen til at komme på besøg med hende, så hun kan lære mine 2 Chinese Crested at kende. Hvis du evt vil bruge mig som passer.
    Jeg ville elske sådan en lille tæve hvalp en lille uges tid smiley

    Hvis vejret er til det vil der blive massere af leg i haven, ture i skoven og på Stevns Klint.
    Min han elsker hvalpe og at lege. Min tæve gider ikke lege, så han ville nyde sådan en lille sjæl på besøg.


  • #6   30. apr 2014 den kan sagtens komme i pension. Der skal bare være en anden ligesindet og jævnaldrende den kan være med. Du kan tale med den pension du nu finder, og aftale med dem, at hunden sættes sammen med andre hvalpe. Så de får en god oplevelse ud af ferien.

  • #7   30. apr 2014 Calle og belikas mor:
    EJ hvor er du sød, det var da et flot tilbud, og bestemt noget der er værd at overveje!!!
    Kan være jeg vender tilbage hvis det bliver aktuelt, så kan jeg komme på besøg med det lille frække vidunder smiley


  • #8   30. apr 2014 Øv var lige inde at se hvor i landet du boede Ellers ville jeg gerne have passet hende Og Misja ville elske hende smiley smiley

  • #9   30. apr 2014 Jeg fik Luka passet af min datter et par måneder efter jeg havde fået ham hjem. Helt uden problemer men han har osse alle dage været en psykisk stærk hund..

  • #10   30. apr 2014 Jeg ville vælge privat pasning fremfor pension, når det er så ung en hund.

    Jeg ville gerne hjælpe, men arbejder fuld tid, så det ville nok være for længe at være alene smiley


  • #11   30. apr 2014 Jeg fik Saphira i maj hvor min mor døde i sidst i juni. Der røg hun hjem til min far i en uges tid. På daværende tidspunkt boede jeg i lejlighed og min far i hus. Nøj hvor hunnien nød det. Tror da slet ikke jeg var savnet. Hun elsker min far og tilbringer stort set hver eneste sommerdag udenfor i hans have.
    Sidste år da hun var 1½år passede han hende også i en uge imens jeg var på ferie. Der charmede hun hele campingpladsen og sov i ske med ham om natten smiley


  • #12   30. apr 2014 Så længe hun kender personen/personerne og evt. hunden/hundene hun skal bo hos, så tror jeg ikke der bliver nogle problemer. :o)

  • #13   30. apr 2014 Hihi, jeg meldte mig gerne og passede hende, Aslan ville nyde at have en at lege med, men jeg ville simpelthen blive alt for hvalpeskruk smiley

Kommentér på:
At få passet en hvalp?

Annonce