{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.224 visninger | Oprettet:

At få hunden passet af fremmede? {{forumTopicSubject}}

Ville i finde en hundesitter gennem HG eller andre "hundesites"?

Jeg personligt kunne aldrig finde på det. Jeg stoler simpelhen ikke nok på fremmede til at overlade mine vapser hos dem.
Hvis de skulle passes af andre end min familie ville jeg bruge god tid til at finde den helt rigtige hundepension og tage ud og kigge på stedet inden jeg bestilte plads.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At få hunden passet af fremmede?
  • #1   27. dec 2009 Turde heller ikke...

  • #2   27. dec 2009 Jeg ved ikke, hvad jeg skulle gøre, hvis jeg fik behov for at få hunden passet.

    Jeg har ikke lyst til at overlade ham til andre. Og da slet ikke fremmede.


  • #3   27. dec 2009 Ikke tale om. Enten folk jeg kender eller pension. Ellers tager jeg ingen steder. Folk jeg skiver med på nettet kender jeg ikke, og vil aldrig overlade min hund til nogle derfra.

  • #4   27. dec 2009 Kun folk jeg kender, og som kender mine hunde... har dårlig erfaring med pension... og det var endda en alle taler godt om i nærheden af randers.... så det blir kun af folk jeg kender.... smiley

  • #5   27. dec 2009 Aldrig i livet...

  • #6   27. dec 2009 Nej, det ville jeg godt nok ikke..

  • #7   27. dec 2009 Jeg har "fundet" Fie (Team Hopla) herinde. Vi har så mødtes en del gange hvor hun har taget billeder af hundene og vi har snakket. Sidenhen har hun også været med mig til agility og løbet med Lotus.

    Og jeg vil sige at Fie er den eneste, jeg tør overlade mine hunde til.

    Så hvis det er et spørgsmål om at turde overlade dem til en herfra, må jeg sige JA til Fie.

    Men er det et spørgsmål om at overlade dem til vildt fremmede, bliver mit svar klart NEJ!!


  • #8   27. dec 2009 Nej, jeg ville aldrig lade min hund passe af fremmede. For mit vedkommende er der kun nogle ganske få udvalgte, jeg ville turde betro min hund til. Kald mig gerne pylret - I don't care ;-))

  • #9   27. dec 2009 Undrer mig mest over folk der i sidste øjeblik søger nytårspassing og hvor mange der egentlig vil tage en "fremmed" hund ind den aften.

    Håber bare de folk der søger er ærlige omkring deres hund (e)...

    Personligt kunne jeg aldrig drømme om at tage en hund ind, jeg ikke kender og slet ikke en nytårsaften


  • #10   27. dec 2009 Ikke på vilkår...

  • #11   27. dec 2009 Da min hund var hvalp (5 måneder) skulle vi på en ferie vi ikke kunne blive hjemme fra (af flere årsager). Det drejede sig om en uge og vi ville ikke sætte ham i pension så ung. Gode råd var dyre, men en venindes kollega ville meget gerne passe ham, og det er det bedste vi nogensinde har gjort. Vi var ude og besøge dem en gang inden og hunden og børnene var vilde med hinanden. Han (og de) havde en fantastisk uge, så jeg ville helt sikkert godt turde gøre det igen :o)

    Vi har brugt en pension en gang og han skal derud igen nytårsaften. Der kommer 4 andre hunde han kender, inkl. han bedste ven, og jeg er 100 % sikker på at han får det som blommen i et æg. Jeg synes det er bedre han er der, end skal med mig til en fest hvor han ikke kan finde ro. I oensionen kan hundene lege hele eftermiddagen og ligge med et ben om aftene, så er de så trætte de snorker hele natten :o)

    Men for at svare på spørgsmålet. Nej, jeg ville ikke overlade min hund til nogen jeg ikke har mødt før,


  • #12   27. dec 2009 ALDRIG!!!!!!!!

  • #13   27. dec 2009 Jeg kunne måske godt finde en hundesitter gennem HG. Men ikke en helt fremmed, kun hvis det er en jeg har mødt.

  • #14   27. dec 2009 No way, ingen skal passe mine hunde, med mindre jeg kender dem rigtig godt... Det samme med mine unger, dem overlader jeg heller ikk til nogen jeg ikk stoler 200 % på !!

  • #15   27. dec 2009 Jeg passer lige nu en lille vaps for en herindefra. Så hun har godt turdet stole på at jeg var et ærligt menneske! Inden hundepasningen mødtes vi for at se hinanden an og for at se hvordan kemien var med hundene.
    Jeg er ret sikker på hun havde sagt nej tak hvis ikke hun stolede på at vi ville hendes hund det godt!
    Og vi ville også have sagt fra hvis der var noget vi ikke synes om.

    Om jeg selv ville gøre det er jeg ikke så sikker på.. Jeg udvælger nøje hvem der passer min trold. Og så er hun også ret så dominerende, så hun kommer ikke ud til hvem som helst! smiley
    Ej faktisk så kan jeg sige at nixen! Jeg ville ikke gøre det selv.. det er ikke noget jeg ikke er så sikker på som jeg skriver, sikke noget vås.. jeg er sikker - jeg ville ikke gøre det! smiley


  • #16   27. dec 2009 Jeg ville ikke kunne så mig selv til det. Jeg vil ikke engang have min svigerforældre til at passe nala, da min svigerfar efter min mening er meget hård ved hende (hvis hun ikke lige reagerer på en kommando tvinger han hende til at gøre det - højest uaccebeltabelt i mit hoved).
    Men når det er sagt har jeg før hjulpet andre med at passe deres kat og ville også gerne hjælpe med en hund, alt afhængig af hvilken det var. det tilfælde der er aktuelt ville jeg ikke tøve da det er en hvalp og jeg har selv en der er en måned yngre. Og kan de ikke sammen, so be it, så må vi jo dele os op med hver vores hund.


  • #17   27. dec 2009 Der er jeg vist helt anderledes, jeg har både passet og fået min hund passet af folk som jeg har mødt i HG og andre sider.
    Jeg møder dem selvfølgelig først.


  • #18   27. dec 2009 Jeg har i sommer passet hunde fra folk som jeg har skrevet med herinde , vi mødtes da inden jeg skulle låne hunden eller hundene... og jeg har passet dem som var de mine egne. Sovet med dem , gået ture og aktiveret dem som jeg mener hunde skal , for at leve et godt liv.

  • #19   27. dec 2009 Jeg har også et par gange passet hund for nogle herinde, som stod i sidste øjeblik og deres oprindelige pasningsaftele var sprunget fra. Har kun været glad for at hjælpe, og jeg var selv lige ved at stå i samme situation da jeg skulle på ferie i sidste måned. Men heldigvis sprang nogle af mine gode venner til.
    Jeg vil ikke have det godt med at aflevere min hund til fremmede og ville selvfølgelig komme på besøg inden. Heldigvis har jeg efterhhånden et godt netværk af forskellilge venner, som tilbyder at passe min hund, men helt udelukke muligheden vil jeg ikke, og jeg vil også gerne igen tage en anden hund ind, hvis den kan sammen med min hund. Men ikke nytårsaften.


  • #20   27. dec 2009 Ja det er jo tilfælde hvor tingene ikke går godt... , og netop derfor godt at mødes inden evt pasning . Jeg ville aldrig kunne behandle en hund jeg passer anderledes , den kan jo ikke gøre for den skal passes og forstår jo heller ikke hvorfor... sååå derfor skal de folk som skal passe ens hund/hunde ha rette indstilling. Jeg er så heldig at ha flere hold venner , som selv har hunde , og hvor vi hjælper hinanden med pasning. Men de hold jeg passede hunde for i sommer var osse tilfredse med min pasning og så er jeg og de, SAMT HUNDENE tilfreds. *SS*

  • #21   27. dec 2009 Jeg er alt, alt for pylret til at overlade min hund til fuldstændig fremmede.. Jeg er virkelig en pylremor på det punkt.. Men jeg har lært flere at kende herinde, som jeg uden tøven afleverer min lille Basse til..


    Hvis det stod og var virkelig akut, tror jeg også godt jeg kunne lade min hund passe af folk herindefra som jeg ikke havde mødt, men dog havde skrevet med herinde.. Men så skulle det satme også være akut!..


  • #22   27. dec 2009 Nej det kunne jeg ikke forestille mig
    den eneste der har passet Link er min bror


Kommentér på:
At få hunden passet af fremmede?

Annonce