{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
491 visninger | Oprettet:

Så skete det - Tippy aflivet /': {{forumTopicSubject}}

Så skete det . Tippy blev aflivet idag , til middag .
Først var det jo blevet besluttet at det skulle være i morgen eftermiddag, men han havde det simpelthen så dårligt, at vi fik en tid tidligere.

Da Tippy ALTID har været totalt bange for dyrlæger. (-han ryster som en sindsyg, og kryber sig sammen, når han kommer derned) . Så fik vi dyrlægen til at komme hjem til os og aflive ham, så tippy ikke skulle have den grimme oplevelse som det sidste. -Så han endte altså sine dage, liggende udenfor, hvor han nød solen. (hans yndlings beskæftigelse )

Det var selvfølgelig utroligt slemt at skulle sige farvel, men nu havde jeg fået tænkt tingene igennem, og indset at det jo var det bedste for ham . -Har bare så svært ved at skulle sige farvel til min barndomsven .

Men det var lidt skræmmende da dyrlægen skulle til at aflive ham. -Han havde fået noget bedøvende, så han sov totalt, og bare lå helt stille med tungen halvt ude. -Så skulle han have den sidste sprøjte, da han havde fået omkring 1/4 af væsken ind i kroppen, faldt nålen ud af blodåren, og dyrlægen måtte finde en ny nål, før han kunne give ham det sidste. -Da han kom tilbage med nålen, var tippy allerede død. -Jeg syns det var helt skræmmende at han ikke engang fik 1/4 af det, og så var han væk ? s:

Nårh men det var slutningen på Tippys 14 års lange og de sidste par måneders nok lidt smertefulde liv . smiley Jeg savner ham . Men nu kan jeg jo kigge på hans grav, nede i bunden af haven, og tænke tilbage på al vores tid sammen. :')

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så skete det - Tippy aflivet /':
Kommentér på:
Så skete det - Tippy aflivet /':

Annonce