{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.058 visninger | Oprettet:

Boston terrier søges: {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen,
Min kæreste og jeg, står og leder lidt efter priser på en Boston terrier, men det synes ikke at være til at finde.

Derfor måtte vi vende snuden ind på forummet i desperat forsøg på at få hjælp, er der mon nogen der ved hvad en Boston terrier hvalp koster, og er der nogen der har en anbefaling af sted til hvor man skal købe sin hvalp? .. Vi vil jo gerne have at den har fået en god start på sit liv, så vi ka' viderføre det.. smiley

Mvh Trine og Ryan.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Boston terrier søges:
  • #1   27. nov 2009 Prøv at snakke med DKK´s racerepræcentant h*n bør vide det.

Men mit gæt vil være et sted mellem 10.000kr og 12.000kr

• #2   27. nov 2009 Mellem 10.000 og 15.000. Jeg kender flere gode opdrættere. Jeg har lige skilt mig af med min ene boston terrier og har nu én boston terrier tæve.

• #3   27. nov 2009 der er en dhl opdrætter der tit har hvalpe herinde,,,prøv at lede på racen og så evt find en der har flere så kunne det være der var held
    ellers skal du udenbys,,i tyskland er det lidt nemmere at finde boston terrie

• #4   27. nov 2009 Hej

Prisen ligger mellem kr.10.000-12.000

Vi har fået vores Boston fra en super opdrætter på Lolland (stueopdræt)
    Kik ind på Dortes hjemmeside www.gammelbygaarden.dk de forventer at lave kuld, til udflyt maj/juni 2010 og november 2010.

Dorte at også at finder her inde. Søg på Asta (som er mor til vores William), Nelly, Flora og Georgie under Boston Terrier.

Det var en super god oplevelse lige fra første mail til vi hentede William i maj 09. Vi har været på besøg i "barndomshjemmet" og vi holder kontakten. Rigtig søde mennesker som er meget seriøse omkring deres opdræt. Hun er meget behjælpelig hvis du har spørgsmål om racen m.m.

Held og lykke med at finde en Boston, i har valgt en fantastisk race smiley

• #5   30. nov 2009 Hej alle.

Tusind tak for jeres svar, det er altid rart at folk gider hjælpe når man er lidt på bar bund. Vi undersøger de nye muligheder, og ser om vi kan finde hunden for os smiley

Mange hilsner fra Trine

Kommentér på:
Boston terrier søges:

Annonce