1.183 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Foder til blandings hvalp Foder til blandings hvalp

Hey everyone smiley

Jeg har fået sådan en lille blandings hvalp i gave. Dog er den først 8 uger lige omkring nytår, dog vil jeg gerne have købt foder og diverse små ting lidt stille og roligt her i december . Men mit spørgsmål er hvilket foder skal jeg vælge til den nå den er hvalp ?

Faren er en stor flot langhåret schæfer og moderen er en bladnings hund (schæfer, labrador og en lille smule border collie)

Jeg går rigtig meget op i at den skal have det rigtige kost og at den selvfølgelig skal være sund og rask .

Men som sagt, hvilket foder ville i anbefale til denne lille hvalp ?

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengør altan for alger 500 kr.
  • Hækklipning 1.500 kr.
  • Oprette stikkontakt. 500 kr.
  • Samling af Ikea opbevaringskombination 1.500 kr.
  • Samling af Ikea Pax skab ned Hasvik skydedørslåger 200x201x66 1.000 kr.
  • køleskab bipper 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Foder til blandings hvalp
  • #1   30. nov 2009 jeg vil anbefale dig regal petfoods, det kender jeg mange med schæfer hunde der bruger samt jeg giver det til min egen amstaff/bullterrier..

• #2   30. nov 2009 Nu får du nok mange forskellige svar :o)
    Hvad får den hos opdrætteren?
    Hvis det er et OK mærke, ville jeg fortsætte med det.

• #3   30. nov 2009 i starten ville jeg fodre med det samme mærke som opdrætteren har brugt. Simpelthen for ikke at gøre mere end højest nødvendigt nyt.. Så kan man senere skifte over på hvad man selv synes passer bedst smiley

• #5   30. nov 2009 Anita Æ : Opdrætteren er min svigerfar . hans hun-hund var i løbetid og han syntes at hun skulle bukkes . og det kom der selvfølgelig hvalpe ud af . Det er første gang han har hvalpe , men er rigtig glad for hunde . og det her spørgsmål var også lige så meget ham som mig der var interresset i .

• #6   30. nov 2009 Hvalpene har kun lige rundet de 14 dage.

• #7   30. nov 2009 Til jer der kommer med forslag til mærker . så tjekker jeg selvfølgelig lige op på det og kigger mig godt omkring smiley

• #8   30. nov 2009 Hvis den kun er 14 dage gammel nu, kan den da ikke nå at blive otte uger til nytår?

Nåh men til spørgsmplet, jeg ville fortsætte med det foder den får hos opdrætter, og hvis hunden fungerer på det ville jeg ikke skifte.

• #10   30. nov 2009 Pernille : Mener det var omkring den 14 januar vi regnede ud til at de var 8 uger smiley

Helt almindelig hundetosset . : Der er skam så meget, derfor ville jeg høre folks personlige meninger og erfaringer

• #11   30. nov 2009 Såfremt jeg engang skulle have en hvalp igen ville jeg selv vælge dette foder (til stor hund):

http://www.acanadanmark.dk/produkter/acana_hundefoder/puppy_large_breed.html

Jeg fodrede min med RC da han var hvalp, og han fungerede fint på det. Han blev dog træt af det og jeg skiftede til Acana, som er et super godt foder :o)

Men der er vist ikke andet at gøre end at læse om de forskellige, og selv vurderer hvad du vil tro din hvalp ville kunne fungere godt på. Men ved godt det er et gedemarked uden lige at skulle finde det rigtige foder :o) Men held og lykke med det og tillykke med din nye hvalp!

• #12   30. nov 2009 Helle & Max : Nu har lige læst lidt om det , umiddelbart lyder det som et muligt valg . Og prisen på det er også til at have med og gøre smiley

• #13   30. nov 2009 Så er vi enige.... I min verden er det bare kun nytår den 31. december. *S*

• #14   30. nov 2009 Dalle: Håber du finder det rigtige til din hund.

Kan sige at efter jeg skiftede til Acana er min hunds afføring blevet meegt bedre (var lidt tyndt på RC), Han har fået en flot blank og blød pels (var en smule strid før). Og det bedste er at han er helt vild med foderet, så nu kan jeg også bruge det som belønnings godbidder - det kunne jeg bestemt ikke med det andet :o)

• #15   30. nov 2009 Pernille : Har også skrevet lige omkring nytår smiley

Helle & Max : Det vil jeg uden tvivl tage til overvejelse smiley

• #17   30. nov 2009 Vores fik ORIJEN foder hos opdrætter, og det fortsatte vi med, og det er hun bare rigtig glad for .. Men der er jo mange forskellige mærker som er gode !!

Vi er så småt begyndt at køre hende over på et nyt mærke som hedder kongsholm, som bare er super godt, og hun elsker det, men det er godt nok voksenfoder smiley

Håber i finder noget som lige præsis jeres hund kan fungere godt på !! :0)

Kommentér på:
Foder til blandings hvalp

Annonce